Stay positive!

Just för tillfället och idag har jag känt att jag faktiskt har en del under kontroll och att...
Nu jävlar är det dags!


Imorgon skall jag dra en timme tidigare från plugget o fixa lite ärenden med farsgubben.
Så när det är fixat är det iaf en stor lättnad, och allt kan dra igång.
Det är även dags att snoka rätt på ngn passande praktikplats till 10 veckors praktikperioden i vår. Långt kvar men man vill försäkra sig om en plats, o på ett bra ställe... Vilken man iofs inte vet förens då men ja.. Gärna ett ställe som behöver anställa så småning om eller åtminstonde sommarjobbare.
Men jag ger mig fan jag hamnar inom Socialpsykiatrin som förra gången. Det är väl helt OK, men kändes mer som "hembiträde med bonusar" - Men jag lärde mig väldigt mycket. Det säger jag inget om, en mycket lärorik o intressant period. Men sysslorna. Mjaaaa.
Jag vill hamna på ett behandlingshem MEN de ligger ju mestadels ute i tjotahejti o då krävs körkort, även för att få anställning. BLAAJ.
Aja, det är inget att bli hysterisk över... ÄN. Hah.

Får passa på att tacka grann-Linda för en trevlig fika! Inte ofta jag har besök här hemma inte.
Mycket trevligt skitsnack<3

Nu får det nog bli att sega ner med en knäckemacka o ngt att glo på:}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0