Yaaay!

Jag är officiellt inskriven på körskola nu!
Och har 7 bokade körlektioner, for the first time ever!:)
Yaaay!
Har ju kört förr, men inte jättemycket och inte på körskola.
Kanske kommer ta ett jävla tag, men nu är jag igång iaf!
Och jag är så jävla nöjd, och nervös, typ 2 veckor kvar tills jag ska börja köra men tiden rinner snabbt.
Har 8 obokade lektioner också, slog till och tog deras största jävla paket. Och behövde inte alls låna mycket pengar, tog det mesta kontant. Och det är jag också nöjd över.

Nu är det bara att tuta och köra.
Forward!:D

Ska bara se om jag får ngt jädra arbetsschema också, jobba lite extra innan de får in nya assistenter...
Om de fortfarande vill ha en:)
Just nu känns det bra. Hoppas det håller ett tag:)

Kommentarer
Postat av: Linda K.E

Fyfan vad du är bra. <3 :D

2010-09-01 @ 14:45:22
URL: http://cummis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0