Bra kväll.


Idag är väl första officiella dagen på lovet I guess. Iih!:)
Invigde helgen med att hoppa in o jobba ca 9h i lördags, hade ändå inget för mig o helgcash är ju aldrig fel:)
Igår, söndag, vankades det julfest på jobbet. Fick skjuts med en arbetskamrat, det tackar vi så mycket för!:)
Var där mellan ca 14-18.30, det var trevligt.
Nästan som om alla blir en stor familj, det gillas. Kan ju bero på att personalen inte byts ut sådär jättemycket anar jag. Bra det.
Mycket och god mat, hemmalagad o en hel del i efterättsväg o massa öl, vin, likör, snaps eller dylikt om man så ville:)
Fick dock räcka med en öl till mig då det trots allt var söndag, o jag ska fuska så mycket till jul som det är.
Men så fick vi en liten julklapp också.


En sådan här pralinask. Tack för det:D
Fast tror inte den vi fick är 4 våningar kanske 2, har inte öppnat o undersökt ännu.
Förstod inte ens vad det var först, haha. Ser ju nästan ut som snaps på baksidan:p
Ser jävligt lyxigt o gott ut, undrar när man skall unna sig att testa?
Ser framför allt krämigt o kletigt ut, o det vet vi ju att jag bara älskar!
Mmm!

Ikväll har jag haft det mycket trevligt. Körskolelektionerna är dock inställda idag o imorgon, min handledare där är sjuk, men men... Får hoppa igång efter nyår igen då. Långt dit, vill bli färdig någongång... Suck:(
Men stack iväg o eftergrattade Linn tillsammans med Pörni, o Alexz dök även hon förbi en stund.
Mycket trevligt, tack damer!

Nu har jag, låt oss säga , "trollat fram" första säsongen av "Ally McBeal" o ska checka. Underbart, när jag var yngre o bodde hemma spelade jag in alla avsnitt på de stackars vhs-kassetterna o tittade nästan sönder:)
Sedan "trollade" jag hem alla säsonger på annat vis;) Sen försvann de o nu är jag igång igen...

Nostalgi.
O snart blir det även att börja glo om på:

"Six feet under"
Kanoners!
Har även dessa kvar att glysa om på:


Får se om "En värsting till syster" är så bra som jag minns jag tyckte. Tveksamt:)
"Lida" är ju iaf en mycket bra rulle.

Och snart är det mysjul med familjen!

O jag ser dessutom fram emot att gå ut på juldagen, träffa massa vänner o ha förhoppningsvis a det massa trevligt, yaay!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0