Man kan inte ha tur med allt.

Man kan inte ha tur med allt...
Och det är så sant som det är sagt.
För jag tycker mitt liv rullar på rätt bra just nu.
Men som det känns just nu kommer jag inte få körkort på minst hundra år, då jag fastnat.
Helvetes jävla skit. Helt mitt eget fel.
S.K.I.T.
Får se till o slänga ut x antal tusen till förstår jag. Kul värre. Aja, det får väl kosta vad det kosta vill.
Eller nej... Det får det fan inte.
Så grymt besviken på mig själv iaf. Så denna kväll känns inte så rolig. Fortsätta o fastna i skiten ännu mer imorgon kväll:(

Vill bara ha jullov nu:(
Inte behöva bry mig om specialarbete hit o dit i plugget. Ha lite ledigt från körlektioner en vecka, bara vara.
Hinna gå i skogen. ÄNTLIGEN. Känns som evigheter sen.
Blä. Ska nog trösta mig med lite choklad&"The walking dead" tror jag bestämt.


Kommentarer
Postat av: Pörni

Det kommer att gå jättebra ska du se och tiden den går fort. Jag hejjar på dig raring!! Snart är du ute på en härlig skogspromenad i skogen på självaste julafton och njuter för fullt! <3

Pöss på dig sötnöt!

2010-12-06 @ 19:08:17
URL: http://magi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0