Mellandagsrea? Javisst!

Javisst!
Mötte upp Jossan o Pörni runt 10, för att vara redo när affärerna öppnade.
Måste ju checka denna mellandagsrea det gastas o skrivs om.
Ja, jag har kollat förr men inte direkt handlat eller sett mycket kul.
Men detta år kom jag hem med lite grejjs iaf. Man tycker man borde funnit lite mer kanske men asch, detta får bli bra. Man blir ju så förbannat trött av att dra runt på stan. Så långa köer o fler som vill fynda o i min mening enbart är ivägen, heh. Och sålänge jag kan minnas o fortfarande så får jag halvt som halvt ont i ryggen så fort jag vet att jag ska shoppa, hah. Nästan aldrig annars, bara när jag bestämt att det är dags att ta en rejäl runda runt stan. Nåja, jag överlevde denna gång också:)

Köpte äntligen mina väldigt efterlängtade leggins från Gina Tricot, testade dem för ett bra tag sen o tvekade - vilket resulterade i att min storlek tog slut o denna variant försvann, o tog även slut/försvann på hemsidan. Mycket stor besvikelse, men nu är de tillbaka.
Yes!

Älskar att det ser ut som skinn. Och nej detta är inget nytt trendigt, jag vet att detta varit inne ett tag... Men jag var sen på att börja använda leggins o kjol. Men nu ibland;) Får ju avvakta med att köpa snygga jeans som jag saknar så, så något måste man ju ha:)
Fick även med mig ett skitsnyggt linne eller klänning kanske man ska säga? Kändes som någon blandning men det var ju långt som en klänning så. Röd leopardmönstrad, älskar den kombinationen.
Tanken är att det får bli min nyårsutstyrsel tillsammans med dessa leggins.
Dock är jag inte 100% nöjd, får se om ett bälte kan hjälpa det hela lite. Har ännu ingen bild på klänningen, får fixa fram ett från nyårsfesten kanske:)
En BH från Lindex fick även den följa med mig hem, som man kan ta av axelbanden på. Kanonbra, sådan har jag varit ute efter men inte hittat ngn som suttit bra men denna var helt OK, o 50:-? Fynd AB.
Sen blev det väl iofs inte så mycket mer, o legginsen jag skrev om var inte ens på rea så:p
Men what to do?:)
Lite hudcréme&bodylotion från apoteket. Fasiken vad gott Apolivas nya bodylotion luktar!

Ser fram emot att duscha o få smörja in mig litegranna senare;)

Börjar även se fram emot nyårfesten en aning, fast helgens ångest knappt släppt ännu, hah.
Jag festar ju knappt varje helg längre, o så börjar jag ju bli lite äldre så kanske därför den håller sig kvar lite längre? Eller kan det ha något att göra med min lite sådär smått halvhetsiga personlighet som inte smickras av alkoholhaltiga drycker? Näää;p
Skönt med hemmafest o trevliga människor i vilket fall, nu vet jag ju inte alla som kommer, men en del goda vänner blir det ju iallafall.
O jag ska äntligen lyxa till det med cider o öl istället för vin. Börjar tröttna en aning på att jag jämt dricker vin.
Så för mig räcker detta som lyx istället för att köpa ngn champagne eller liknande:)
Jossan lät mig smaka en öl som dessvärre snart utgår ur sortimentet o oj så gott!

Ginger beer.
Mycket, mycket gott. Fast i ärlighetens namn smakar det mer som cider. Inhandlade 2 att avnjuta på fredag, mmm!:) Och nu när jag pratar om detta så kom jag på att jag inte druckit en endast julecider detta år! O de är ju så jävla goda, hur kan jag ha glömt det? Inte för att jag ens sett någon annan dricka de detta år, fanns de ens?

Btw så är jag småförälskad i detta linne som jag fick hem för ett tag sedan:) Så sött. Är iofs massa glitter på, det faller bort bara man tittar på linnet så... Det är nog snart helt borta:)
Undrar bara när det skall användas, det hinns väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0