"Cupid, please hear my cry."

Fan vilken dålig känsla jag fick helt plötsligt.
Mycket som hänt på några dagar. Det är väl egentligen inget som skett mig personligen men jag har fått höra en del grejjer från olika håll.
Skumt hur saker o ting kan gå från de lugnaste vatten till en storm.
Jag är tacksam för att jag slipper vara "huvudperson" i ngn av dessa situationer. På så vis är jag rätt nöjd med att mitt liv är rätt händelselöst på det privata planet för tillfället. Men jag står definitivt stenhårt vid sidan av de jag snackat med som är involverade i dessa situationer.
I am always here for you, ladies! ♥
O jag kan inte låta bli att fundera kring allt jag fått höra om både det ena o andra.
Det plus lite andra grejjer som dyker upp i skallen om saker som har med mig att göra - Gör detta till en "dålig-känsla-stund". Jag hoppas att det släpper. För ingenting av det jag tänker på som har med mig själv att göra, betyder egentligen något alls. Det är helt meningslösa situationer o lägen. Men ändå kan jag inte låta bli att obsessa lite. Hur kommer det sig tro?
Kanske är för att jag gärna inte vill bli sedd på ett visst sätt när jag egentligen inte är på det sättet.
Och oftast inte ens beter mig på det sättet. Men det lustiga är ju att när jag tänker på personen det gäller, eller ens personerna så är de inga som spelar någon direkt roll i mitt liv and that is perfectly fine.
Hur kommer det sig att jag får en dålig känsla när jag tänker på det, då?
Det gör mig än lite mer irriterad när det just kvittar.
Störande. Jag är helt enkelt störd av smågrejjer som fladdrar runt i min skalle för tillfället. Är det så enkelt att jag har för lite att bekymra mig så att detta tar en större plats än det är värt?

Jag önskar att jag vore ännu bättre på att faktiskt följa vad jag vet är det bästa:
"Det är som det är - Gör något åt det, eller släpp det."
O när det just kvittar o inte är ngn stor grej, säkert ingen annan som fastnat på det förutom just jag, självfallet... Då är det väl en rejäl "Släpp det"-situation, va? Helt klart. Men här sitter jag o småobsessar. SUCK.
Aja, jag hoppas att det försvunnit tills senare eller iaf imorgon. För imorgon skall jag cykla iväg till Pörnilicious o mysa med lunch o häng innan VV-mötet. Yaay!
O idag har jag umgåtts med Linn o dragit runt på Marieberg o fikat hemma hos henne, mycket trevligt!
O i måndags shoppandet med Pörnilicious o Jossan.
Härligt det här med vänner, eller vad säger ni?:)
♥ ♥ ♥
Torsdag innebär att träffa päronen o förhoppningsvis systeryster!
♥ ♥ ♥
Sen är det nyår, o jag tycker det ska bli så trevligt med hemmafest tillsammans med goda vänner o lite annat löst folk.
Borde tänka framåt på det istället för att fastna i sketna små tankar.
Sådeså!
:D

(AllyMcBeal-marathon gör mig alldeles nostalgisk med en massa härlig musik dessutom;)

"Cupid draw back your bow and let your arrow go
Straight to my lover's heart for me, nobody but me
Cupid please hear my cry, and let your arrow fly
Straight to my lover's heart for me

Now I don't mean to bother you but I'm in distress
There's danger of me loosing all of my happiness
For I love a girl that doesn't know I exist
And this you can fix...

Cupid draw back your bow and let your arrow go
Straight to my lover's heart for me, nobody but me
Cupid please hear my cry, and let your arrow fly
Straight to my lover's heart for me

Now Cupid if your arrow makes her love strong for me
I promise I'm will love her until eternity
I know between the two of us her heart we can steal
Help me if you will...

Cupid draw back your bow and let your arrow go
Straight to my lover's heart for me, nobody but me
Cupid please hear my cry, and let your arrow fly
Straight to my lover's heart for me
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0