Ya for the fucking ay!

Nu är det banne mig JULLOV, o det är så härligt!
Sovmorgnar? Javisst!
Som det ser ut nu har jag ju lite körlektioner inbokade, men det är kvällstider, o inget jobb än sålänge.
Jobbade sista inbokade passet igår.
Göttans.

Har precis slagit in alla julklappar, köpte nytt, snyggare julklappspapper o slog om de jag redan slagit in:)
Men nu är jag trött på det, bra det är färdigt då.
Bara lite smått att fixa sen är det helt klart.
Var o handlade på Willys idag med päronen o farmor, btw.

Trevligt, men att jag handlade för lika mycket nu som när jag storhandlar i vanliga fall? Handlade fan för 2 veckor sen. Typiskt o ändå fick jag inte med mig hälften av det jag hade tänkt hem, hah. Hm.
O jag har ju dessutom ingen julmat att handla hem...

Imorgon skall klockan ändå sättas på ringning, det vankas lite pulkaåkning o mysfika med några damer.
Det gillas!
Dock lär jag tröttna på åkandet rätt snabbt anar jag, men det får det vara värt. Ska nog ta o cykla också, behöver röra på mig nu när Paradisasken är uppsliten;)
Yummie!
Nu blir det mot bingen, trevlig helg på er!

Trött o sliten AB efter all julklappsinslagning;)

Kommentarer
Postat av: Linda K.E

Haha, söt du är - som slår om bara för du har finare papper :D <3



dessutom JÄVLIGT snygg bild.

jävligt!

2010-12-18 @ 10:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0