Då börjar stressen.

Då hade skolan hoppat igång igen då.
Blir en relativt lugn vecka - skolmässigt. Skall skriva praktikrapport o mycket av det arbetet kan göras hemma.
Skönt. Hoppas det går bra för mig bara, borde ha börjat sekunden jag kom hem men icke.
Det får hinnas.
Nu börjar jag stressa o hetsa angående sommarjobb istället.

Såg att en hel del kommit ut...
Kriminalvården - Häktet, har jag iallafall sökt till. Där vill jag verkligen jobba i sommar. Tror inget på det men absolut värt att försöka.
Sen är det ju en hel del inom Socialpsykiatrin som går att söka. Min söta handledare från praktiken har ju talat med personalchefen om att hon tycker jag kan jobba där i sommar. Hoppas chansen är stor.
Men bara jag får något så är jag nöjd.
Men man måste ju söka massa också.
Det hade varit så mycket enklare att bara bifoga sitt CV i massa mail o bara sända iväg, men nej då. Alla har typ olika sidor man måste registrera sig o skriva om allt i sedan söka.
Blir ju tredubbla arbetet. Enklare för de, mycket mer tidskrävande för en annan.
Men slutdatumen är ju inte här ännu, men jag är ju en av de där stressade personerna som tycker att jag måste skicka nu, nu, nu...
......Annars händer något så de drar undan ansökan o jag har missat tåget.
Bara jag nu inte slarvar till ansökningarna för att stressen tar över. Blaaj.

Men jag hinner.

Disney On Ice - Var en upplevelse. Jag satt o fick gåshud, haha.
Dels för att platserna var jättehögt upp o det var skit brant. Sen också för att det var verkligen skitsnyggt åkt av "konståkarna" eller vafan man nu ska säga. Trodde inte de skulle lägga så mycket krut på hur vackert det var utan mest berätta ngn slags historia. Men jag blev positivt överraskad. Ungarna verkar nöjda, syrran med för den delen.
Kanon!
Var ju en bit att åka. Karlstad tur o retur men det får det vara värt. Sen sov de över här hos mig, mycket trevligt.
Tog en lång promenad runt naturreservatat/naturens hus i söndags också. Kallt men skönt.
Följde sedan med hem till de o sov tills idag då skolan ändå börjar o också ligger i broa så.
Tack för en kanonhelg la familia!
<3<3<3
O även till vännerna jag umgicks med i fredags.
<3

Äntligen har jag blivit toppad. Tack Miah! Blivit korthårig(are) igen:/ Men men.
Min fundering är...
Hur i helvete kommer det sig att håret växer segare eller fortare på ena sidan bara?
Det är tamejfan alltid snett o kortare på höger sida. Och nej, jag sover inte på ngn speciell sida.
Jag sover på mage o ligger med kinderna mot kudden. De senaste 3-4 gångerna folk har klippt mig har de frågat vem som klippt mig innan för att det är så snett. Men senaste gångerna har "grannen" klippt mig med rakapparat typ, o jag är rätt säker på att hon gjort det kanon o det har sett bra o jämt ut framifrån. Men sen började det bli ojämnt o syrran blev lika chockad hon som alla andra som hjälpt mig.
Någon som vet hur det kommer sig?

Sliter liksom inte extra mycket med produkter eller tång på ena sidan.
Konstigt.

"I can be so mean when I wanna be
I am capable of really anything
I can cut you into pieces
But my heart is broken

How did I become so obnoxious?
What is it with you that makes me act like this?
I've never been this nasty

I forgot to say out loud how beautiful you really are to me
I cannot be without, you're my perfect little punching bag
And I need you, I'm sorry."


((Systeryster slår huvudet på spiken, minsann.))

Kommentarer
Postat av: Linda K.E

hoppas det löser sig med sommarjobb. men du verkar vara sjukt aktiv i allt jämt, och lyckas ju komma dit du vill. Modiga du. Så du kommer ha jobb i sommar också, kan jag sätta mitt huvud på!



jag vill gärna kunna pussla ihop en fika.

sno dig för en halv dag.

behöver en tjej som förstår mig, alla andra bruttor bara verkar störa sig på mig nuförtiden. Det känns aningen drygt.

I miss YOU! <3 Min bättre halva.

2010-02-10 @ 15:09:29
URL: http://cummis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0