Då var det över.

Då var helgkursen avklarad.
Visst var det intressant och bra saker som togs upp... Men för fan för att spendera helgen och sitta på en stol som blev jävligt obekväm, alldeles för länge. Idag hade jag lätt kunnat skippa det hela o bara legat o degat hela dagen.
Men men, nu ska jag bara få intyget att jag genomlidit detta också, ho ho.
O skola imorgon igen.... Zzzzzz.

Trevligt att få vara med familjen igår tills imorse iaf. Trist mamma o pappa satt som ruggugglor och mådde dåligt.
De var lite sjuka:(
Hoppas de kryar på sig snart o att jag inte åker dit på det nu!:o
Satt o kollade på melodifestivalen för andra helgen i rad med ungarna, Miah o mamma.
Brukar aldrig kolla på den där skiten för jag vet ju hur förbannad jag blir. Fast jag brukar försöka hänga med i vilken låt o hur det går i ESC, det är ännu värre för mitt psyke. Jag kan bli hysterisk.
Kan inte ens gå in på hur mycket jag hatar att alla andra länder kompisröstar, att de bidragen som är på toppen nu för tiden suger pung!
Kan inte annat än att undra hur mycket av världens befolkning som skulle behöva operera öronen liksom?
O de mobbar Sveriga genom att låta oss vara låååångt ned på listan hur hyfsad o "bra" låt vi än har.
VI
är ett av länderna som kan schlager! (Trots att vi också tabbar oss ibland o skickar skit.)
Sådeså, nog om det.
Men jag blir ändå arg över vilka det nu är som väljer vilka låtar som ska få vara med i melodifestivalen o få en chans att tävla mot ESC.
Hur fan tänker de? Hälften är ju så man kan spy på det för fan. Otäckt om de verkligen tycker att de flesta låtar de tar med har ESC-potential? Eller föröker de bara variera så det finns något för alla?
BLÄ!

Sen blev jag mer sur.
När det var dags för mig att lägga mig ensam i vardagsrummet, glodde jag lite på film. Hoppade mellan "Dum&dummare" o "40 years old virgin" sen tänkte jag stänga tvn för o sova, ögonen gick nästan i kors av trötthet. Ja men självfallet ska då "Häxorna i Eastwick" visas. ARGH!
Jag älskar den filmen, o har haft den på vhs, men inte längre kvar.
Jag låg o tvingade ögonen att hålla sig öppna en kvart ungefär sen orkade jag inte.
Men varför kunde den inte varit ikväll?:( Ikväll verkar det inte vara ngt hyfsat alls, typiskt:(
Eller snarare varför skulle den visas så "sent" igår.
Ja jo just det, de antar att alla är lediga på helgerna ja!:(

Aja, jag sänder en tanke till alla mina fantastiska vänner o min härliga familj o hoppas att ni alla har en förträfflig o mysig
Alla Hjärtans Dag!
<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0