Inte okej.

Vaknade för en stund sedan av att jag drömde om dig.
Och jag saknar dig. Något så fruktansvärt.
Det är inte okej att folk dör. Bara sådär.

Det har gått 5½ år o det är fortfarande så tomt efter dig.
Och jag är så rädd för att glömma.
Jag vet att det inte finns en risk i hela världen att jag någonsin glömmer dig.
Men jag är rädd för att glömma detaljer.
Så har legat här o tänkt på massa små saker. O det gör ännu ondare.
En försvunnen tid. Den kommer liksom aldrig tillbaka igen.
Jag är i allafall evigt tacksam att jag fick chansen att lära känna dig. Att jag blev varmt välkomnad in i familjen.
Att vi alla i 2 t o m 3 familjer blev som en enda stor.
The memories will last forever. Vi saknar dig, allihopa.
Men jag ville bara meddela att det är inte okej att försvinna sådär.
Har så mycket jag vill berätta för dig. Så mycket att fråga. Jag behöver dig.
Det är inte konstigt att jag jämt är så förvirrad, min "mentor" har ju försvunnit.
Please come back?
:(
:(
:(

Kommentarer
Postat av: Pörni

:( Krama om Annan

2010-02-28 @ 12:47:01
URL: http://magi.devote.se
Postat av: Linda K.E

<3 <3 <3 <3 :'(

2010-02-28 @ 15:57:11
URL: http://cummis.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag vet hur det känns. Man får vara glad att man har alla fina minnen kvar. Inte fan glömmer man för att tiden går, men lättare blir det. Snart 4 år sen för min del, men jag tänker på det varje dag. Man får vara glad att man fick tid tillsammans i alla fall. Bra människor är alltid värda guld, oavsett om de lever idag eller inte.

Kram!!!

<3 <3 <3

2010-03-01 @ 09:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0