Oldies but goldies.

Jag måste sätta mig o skicka efter lite filmer från CDON, Ginza... Whatever.
Synd bara att alla inte finns på samma.
Vilket gör mig nervös över att någon av dem skall gå ur sortimentet o bara försvinna!

Måste bara ha filmerna "Häxorna i Eastwick", "Baby boom", "Working girl" o självfallet "Dirty dancing"!
Tre av de hade jag på vhs, men inte längre... O äger ju ändå ingen vhs-spelare så.
O de är ju inte så dyra... Hittade en box som t o m innehåller "Baby boom" tillsammans med "Working girl" o "Rocksystrar", kanoners!
Tycker ju om alla de så till priset av 79:- är det lätt värt!

Börjar bli så trött på att försöka streama, vet inte direkt bra sidor o Megavideo (som är bra kvalité oftast) tillåter bara 72-76 minuter i stöten, sen minskar det på samma dag. O börjar om dagen efter. Lite drygt.
Vore ju kul o se en hel film åt gången faktiskt.
Plus att de här godingarna kan jag lätt se om!

 

Yeah.

 

Så småning om blir det att införskaffa "Twin Peaks"-säsongerna + filmen.
Jag håller ju förnärvarande Linda&Joes "Twin Peaks"- säsonger som gisslan här. Har glömt bort att ta med deras filmer o serier när jag varit där o hälsat på.       
Förlåt för det, inte meningen!


Sitter o väntar på att de skall komma fler avsnitt av Grey's anatomy o Desperate housewives också.
Ännu en gång kunde jag inte hålla mig tills det börjar på tv:(
Det är för bra för att jag skall klara att vänta!
:)
Nu ska jag nog dyka mot sängen. Imorgon vankas fika med bror o lite härjande minsan!:)
Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Pörni

Åhå! Jag gillar verkligen din filmsmak!! :D

2010-02-26 @ 17:30:59
URL: http://magi.devote.se
Postat av: Linda

Det är lungt! Bara värsta bra anledning att komma hit! Komsi kom

2010-02-27 @ 02:37:41
URL: http://skrindan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0