Säker.

Jag är fanimej 100% jädra säker på att vädret inte blivit ett endaste dugg bättre tills nästa vecka.
O det skiter jag i! Snow give me all you f-ing got!
Då går jag väl vart jag än ska då, även om det tar 53 h längre, I don't care!

Så trött på att undra över vädret. Självfallet hoppas jag fortfarande på viss bättring men tror inget på det.
Hoppas mer på att våren snart infinner sig, mot all förmodan. Den dyker väl fram lagom i slutat av april eller nåt:(
Men jag sitter bara o inväntar att "det riktiga livet" ska hoppa igång igen.

Jag har det jättebra på praktiken, det har jag verkligen.
Men behöver komma igång med de vanliga dagtiderna igen så att jag kan börja jobba o totalt gräva ned mig i saker att göra så kanske våren o sommaren är här fortare än man anat?
Det vore något!:)

Har precis bokat Sonisphere-biljetterna åt mig o Pörnilicious!:D
Kanoneeeeers.
Äntligen får jag se älskade Mötley Crüe igeeeeeen! Ska inte vara lika jädra full som förra gången,
eller mjae...
Försöka iaf;)
Ska bara se till o dra mig upp på stan för att hämta ut the tickets imorgon också.
(Det strulade/buggade tydligen på deras sida sist jag var inne, därav förstod jag inte hur man betalade:)

O då samtidigt möta upp min babe Linn som följer med o fikar lite hemma hos mig. Trevligt, trevligt!
Länge sedan vi satt bara vi o snackade skit o pimplade kaffe, utan alkohol and stuff...<3

Till helgen är det dags för Disney On Ice med mina underbara syskonbarn o syster:)
Yaay.
Hörde det även ryktas om att de planerat att sova hos mig från lördag tills söndag. Can it be?!<3
Lite promenad mot Alnängsbadet o vackra vinterskogen där borta på det också:)

Helgen efter det är det helgkurs i skolan:
"NVC - Non Violent Communcation"
Ska bli väldans intressant o bara att passa på, nu får vi den gratis annars kostar det nog en del.
Men det är det där med att offra helger. Hmmm. Det gillar jag inte! Men så är det väl.

Kommentarer
Postat av: Pörni

Så jävla peppad för Sonisphere!!! Haha gillar mitt smeknam! Yeah Baby Hell Yeah!

2010-02-02 @ 10:22:38
URL: http://magi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0