Right now.

Jahapp, då hade man varit o snurrat lite på stan. Småkallt. Men ärenden måste uträttas ibland så.
Dagens inköp blev - Minipiller o alkohol, haha.
Efter mitt livs stora passioner antar jag.... Eller?
Hmm, hah.
Njae.

Vet inte om jag ska med folket ut idag, egentligen inte supersugen, men jag är fan inte supersugen på att sitta hemma heller. Har en veckas lov kvar o jag kommer nog mest sitta hemma under veckan som det är så.
Aja, det märks.
Köpte medvetet lite mindre än jag brukar dricka, tänker inte bli cpfull. Lite lagom vore det bästa, det är väl alltid att föredra men det är ju inte alltid det går planenligt eller vad säger ni?:}

Bästa låtarna just nu:
Toni Braxton - Yesterday (Jag har ju en förkärlek till ballader, skön låt.)
Madonna feat. Lil Wayne - Revolver
Amy Winehouse - You know I'm no good.
Tom Jones - Hide and seek
Iyaz - Replay, inte alls min stil. Egentligen, men jag diggar den ändå.
Aerosmith - Rag Doll
Shakin' Stevens - You drive me crazy
, den känns så "hej-jag-sitter-i-en-bil-med-rutan-nervevad-a'la-cruising"
Då jag längtar efter sommaren så passar den för sinnet.
Heart- All I wanna do is make love to you, har alltid älskat den låten:)


Småsexiga låtar is the shit för tillfället;)
(Där glider Brittan direkt in med "Piece of me" o även "Toxic", Linn håller med, right?! För att inte glömma PCD - "Don't Cha" o "Sway":)
Hårdare musik får ligga lågt för stunden.
Det är ju alltid kanon så.
Blir så mycket roligare om man är lite allätare har jag märkt:}


Och jag funderar fram och tillbaka. Även fast det spelar noll roll i det stora hela.
Må vara det där med att karmacirkeln slår runt to bite me in the ass i slutändan, men äh.
Det gör den väl på ett eller annat vis alltid ändå.
I'm tired of beeing all nice and good. Borde vara okej att göra ngt för sin egen skull, även fast det inte är helt rätt.
???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0