Ho ho.

Känns lite lustigt att jag i förra inlägget skrev om att jag hade köpt mindre alkohol för att bli lagom.
Jag kan meddela att jag blev kanon.
Ho ho.
Aja, bättre lycka nästa gång.
Men trevligt med damerna här på förfest:)
Fick jag diskutera lite, även om det handlar om en töntig grej, haha.
<3

Hoppas även det blir taco-dejt with the girls denna vecka som jag hört talas om:)
Imorgon blir det nog att dra en repa till broa o sova hos mor o far. Passa på, nästa måndag börjar jag praktiken.
Ringde dit idag, o det ska bli intressant.
Kl 10.oo ska jag infinna mig på Fanjunkaren så får vi se om det blir megaslappt som jag anar, eller vad som kan ske.
Skönt att det är så pass nära mig, så det tar, ja vad kan det ta? 10 min att gå dit, ska bara hitta stället först:}

Vaknad upp imorse av att min extremt otekniska farmor ringde... Jag svarade inte för jag glömt spara hennes mobilnummer o kände då inte igen numret, o hon hatar iq-svar, tydligen/// M a o, hon förstår sig inte på det. Hon har ännu inte förstått att det spelar in automatiskt efteråt, så jag hörde:
-"Nej, nu är det sådant där svar igen. Det skiter jag i."
O folk i bakgrunden Mmm-ade o höll med, haha.
Bland de första gångerna hon ringde min mobil trodde hon seriöst att det var jag som svarade men inte orkade prata eller nåt o la på.
Eh, tack farmor, för så oartig brukar jag ju vara? Haha.
Min farmor är söt, men kanske inte så teknisk:}
Fast alla kan ju inte vara det, men jag svarar inte o lägger på sådär...:p
Sen svarade inte hon när jag ringde upp så... Antingen gjorde hon väl saker eller så var det payback time:}
Skitsamma, vi hörs nog en annan dag.

Och spelnörden i mig gratulerar mig själv till att ha dingat 80 i WoW, första av mina karaktärer att nå dit, pga min slöhet.
Men nu är jag med i klubben!:)

Kommentarer
Postat av: Pörni

Haha vilken söt farmor! :D

2010-01-04 @ 20:24:35
URL: http://magi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0