Nostalgi deluxe.

Ojoj.
Tiden springer sannerligen verkligen bara förbi.
Satt o tittade igenom mina blogg-inlägg från typ augusti-08 o några månader framåt.
Förra året vid denna tid, bodde jag fortfarande kvar i min o f.d sambons lägenhet. Jag väntade som fasiken på denna lilla guldgruva till lya...
Det mesta var rätt nytt för mig, i o m nybliven singel o allt. Och oj vad kul jag hade. Ja självfallet var det blandat med alla ångest över alla måsten o allt som precis skett. Plus att jobbet jag hade då... Ja, hm.
Men jag minns ju hur kul jag hade på Volbeat-spelningen o hur kul det var att börja dra ut med alla polare som förr igen.
Och så smått börja om på nytt igen.

Nu sitter jag här. Har snart bott i denna lya 1 år. Börjat studera till något jag knappt hade en tanke på att studera till för precis 1 år sedan. Tanken kom i mars-april kanske....
Och livet glider på rätt bra nu. Samlat på mig goda, för att inte säga underbara, vänner att spendera tid med.
Hade självfallet underbara vänner då också(eftersom det är ungefär desamma som finns även nu:) fick stöd o pushningar från många håll.
O det är jag fortfarande otroligt glad o tacksam över....<3
Alla finns ju kvar mer eller mindre. Tack för det!:)
Men har senaste 6 månaderna fått så pass mycket bättre kontakt med vissa. Och det värmer mitt lilla hjärta:)
Har skaffat mig ett litet tjejgäng att vara i o det är kanon!
Det finns andra vänner omkring som är med till o från också, o det är alltid lika, lika roligt o uppskattat.
Men vi är 4 som träffas oftare och jag är så glad för det. Vi har det supertrevligt tillsammans.
Vi festar, vi fikar, vi har tv-serie-dejter, vi käkar tacos o framförallt snackar vi alltid en jävla massa skit tillsammans.
<3<3<3
You rock, ladies!
Och till er alla andra vänner, you guys fucking rock too!
Detsamma om min fantastiska familj
Tack för att ni gör livet värt att leva.

Jag finns alltid här för er. Just so you know!:)


Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Pörni

Jag älskar vårt lilla tjejgäng också! Jättemysigt skrivet ju love u

Röstar för många fler tjejkvällar!! Om det så är mat, alkohol eller utbyte av tystnad <3

2010-01-08 @ 17:45:42
URL: http://magi.devote.se
Postat av: Li

Härligt att du mår så bra Anna! Det är du värd vettu ;)

2010-01-08 @ 22:56:43
URL: http://lisvardagsmat.blogspot.com
Postat av: Linda K.E

~ Kärlek till dig för alla fina ord till alla. <3

2010-01-09 @ 06:34:56
URL: http://cummis.blogg.se/
Postat av: Linn

You rock, babe! Finns alltid här för dig också och uppskattar dig som fan, det vet du! <3 <3

2010-01-09 @ 15:27:22
URL: http://linnlimpan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0