Nostalgi. Igen!

Fan, min gamla vän Karin la upp en hel del gamla foton från förr på FB.
Bl a från när vi träffades för första gången på en av mina underbara husfester.
O jag blir så enormt nostalgisk. Fan vad roligt man hade det ibland förr.
I miss it:(
Ja i helhet är livet bättre nu. Men då gjorde jag saker.
Jag rände runt. Hälsade på polare överallt, dejtade karlar i andra städer hejvilt. Drog på hårdrocksäventyr helt enkelt!:D
Srf-festivaler- Srf-kickoffar- Hårdrocksspelningar i andra städer- Hårdrockskryssningar.
O vad gör jag nu?
Jo visst krogen o en o annan hårdrocksspelning här i Örebro. Inte helt fy skam det heller men knappt ngn kryssning på länge, o inga kickoffar eller särdeles många spelningar i andra städer. Srf, sure.
Men it ain't the same I'm telling you. Miss the old fucking days.
Fullt ös - Medvetslös.


Första gången vi träffades hemma hos mig på husfest. Här även med Made o Jenny:)
Haha, de där skabbiga gamla brallisarna jag nästan aldrig gjorde mig av med!


Karin o jag.


<3


På besök hos henne i Järna. Här även med Kristine. Man är alltid sexig när man gör onda miner, hmm? Haha.
Ojoj.

Vet inte ens när detta kan vara? Husfesten måste vara.... 2004 kanske? O Järna efter det ngngång.

Vi träffas inte särskilt ofta längre. Senaste gången var på Metallsvenskan här i stan. Då Karin o jag.
Kristine vet jag inte ens när jag senast såg.
Kristine bor i Uppsala o Karin i Falun o så lilla jag i Örebro. Lagom utspritt men kunde varit värre.
Vi skall fixa datum o träffas. Det är ett måste!

Tiden bara springer på.
Otroligt kul att det finns bilder kvar. Bilder som påminner en.

Men jag vet även att om jag gjorde samma saker nu som då...
....Det skulle ändå inte vara detsamma.
Känslan o hur allt var då tillhör en försvunnen tid. Ungdomens år, haha.... Men typ, ni fattar?:)
Nu har man ju "ansvar" o saker som ska fixas osv.
Jag är inte direkt missnöjd över hur saker o ting blivit. Jag bara saknar. Saknar en massa.
Men det är väl inga fel. Det betyder ju iallafall att man har minnen som ligger o skumpar runt i hjärtat.
O det finns väl ingen bättre plats för kära vänner o just minnen att skumpa runt?
<3

Jag börjar få otrolig abstinens efter sommaren o hårdrockande aktiviteter.
Sonisphere skall bokas! Sådeså. Lär inte hinna med Srf o ngt jävla skoj ska jag då ha under sommaren!
So get on the train and join us!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0