Och.....

Jag hatar när man ska tvätta o vips... INGEN NYCKEL!?
Det hade varit smått lugnt om någon ens hade bokat tiden innan mig och kanske bara glömt av tiden lite,
jag har också gjort det en gång.
Men ingen har bokat o nyckeln är tillfångatagen här någonstans i ngn av lägenheterna.
Jävligt surt.
Så roligt är det inte att tvätta så jag vill boka om tiden. Det är min tid. Nästan så jag ska gå dörr till dörr o fråga ut dem!
MORR o MUTTER!
:(
Har iallafall satt upp en smått otrevlig lapp om att det är dålig stil o mitt namn så de vet att jag gärna tvättar ungefär precis just nu om de kommer på sig. Men ingen lär väl våga lämna nyckeln personligen.
Ggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0