Saknar!

IIIIHHH!
Så.
Skriker lite här istället för i lägenheten, haha.

Sitter här o inväntar att dra till praktiken runt 14.oo.
Blev erbjuden att följa med o luncha med Linn o Karro, men jag vill inte känna mig stressad. Trist:(
Igår var jag iaf ledig o fick umgås med Emma o hennes systerdotter Amanda. Mycket trevligt!
Vi fikade här, sen tog vi oss upp på stan i kylan. Burr!
Småshoppade lite o käkade god lunch på La Baguette.

Känns som att jag inte hunnit träffa mina andra vänner på hundra år:(
Fast kanske inte var aplänge sen, men i o m att jag var upptagen denna helg. Bland annat därför jag ser fram emot denna helg extra mycket, inte enbart för att det är festa som gäller.
Men får träffa mina fantastiska vänner! Iallafall en hel del av de!:)
<3<3<3
Tycker tiden kan ta o gå lite fortare nu. Fast den egentligen går fort.
Men dels för att jag vill att sommaren skall komma nu.
Miss it:(
Vandra i skogen en sommarkväll. Oslagbart!

Imorgon kommer familjen o fikar hos mig efter att de besökt hindersmässan. Vad roligt det skall bli!
<3<3<3
Saknar dem också.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0