Söndag, då.

Och återigen var en söndag här igen. Skönt o vara ledig, men hade hellre haft lördag igen.
Igår satt jag bara här hemma o tog det lugnt.
Testade för första gången Ben&Jerry's-glass.
"New York super fudge chunk" (eller vafasiken den nu hette) fick äran att bli min första.
Den var helt ok. Chansade då jag vanligtvis gillar vaniljglass en aning mer än choklad, men men.
Får testa någon mer framöver.

Idag ska jag tvätta. O har varit så uttråkad sedan jag vaknade så fick bli att gå ut på en timmes promenad runt naturreservats-området. Fint o härligt. Motivationen var oerhört låg som vanligt innan jag begav mig.
Och bara för att jag för engångsskull struntade i att ta med mig mobilen/kameran så stannade jag bland massa annat folk för o kika på en bäver som befann sig på nära håll.
Han skämdes inte det minsta för sig. Han tryckte sig under ett staket, haha, gulligt. Eller han kom inte under första gången, sen tryckte han sin runda lilla kropp lite hårdare o kom slutligen under o kunde tugga lite på ett träd. Sen tryckte han sig tillbaka o stirrade sen en stund för att sedan försvinna ner i sitt hål.
Sött! Inte var dag man ser en sådan minsann:)


Stor var den. Först trodde jag faktiskt det var en långhårig katt, en stoor en då. Men sen såg jag svansen o fejjan på den:)


Jaha, vad ska man mer göra, då?
Ledig tisdag o fredag denna vecka, skönt. MEN självfallet betyder ju det att jag har praktik under nästa helg. Det om något tar ju bort en stor del av livsgnistan, hah. Värdelöst.
Helgjobb kan man ägna sig åt när man faktiskt får betalt för skiten.

Jahapp. Vänta på att tvättiden startar då. O sen får det nog bli en dusch eller kanske t o m ett bad?:o
Måste se till att toppa det här jävla ruffset till hår i veckan också.
Inte kul när det börjar bli slitet igen, har ju vant mig vid att få det toppat så det ser helt okej ut:)
Jag laddar som fan inför den 29e. O det är ju egentligen inget mer speciellt än vanligt? Hah.
Kan vara för att klasspolaren Ninni o säkert några fler hakar på så man blir lite fler o annat folk:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0