Johoru.

Nästan så man sitter o ångrar att man inte tog en promenad idag.
Var faktiskt väldigt fint ute, men jag orkade bara inte...:s
Men nu har jag ju istället suttit inne hela dagen o hunnit bli en aning uttråkad.
Var inne typ hela dagen igår också.
Bakis o tror aldrig jag sovit så mycket i hela mitt liv som igår o natten tills idag.
Men skönt var det.

Jag tror jag måste sluta dricka vin o återgå till cider. Vin är för lömskt för mig!
Men O'learys i fredags var väldigt trevligt!
Trevlig förfest, bra musik, trevligt folk osv osv....:)

Linn&Jimmy var förbi o hämtade upp hennes vantar o vin hon glömt&lämnat här tidigare idag.
Trevligt, men kaffehumör var det inte tal om:(
En annan dag i veckan, me &Linn that is. Karlar!:p

Då var det bara o ta nya krafttag till sista veckan på praktiken. Lite trist är det faktiskt. Trivs okej där borta o ja.
Men men, min kära handledare har iaf sagt att hon kan vara min referens tills jag söker sommarjobb. Vart det nu blir.
Tack för det!:)

Dags att börja jobba igen också nästa vecka. Dra in lite stålars, det vore fint.
Pengarna räcker ju aldrig till utan extrajobb, knappt då ens, haha.
Men får bli ca 3 dagar i veckan nu då. Inget o välja på, om de nu har så mycket jobb. Let's hope.
Lär jag få ångra att jag sagt.
Plus att jag inte kommer hinna umgås med vänner så mycket:( Om det då inte gäller måndagkvällar o helger dvs.
Aja det blir bra. Snart sommar... Ehhh, hm:)
OCH just därför jag måste tjäna cash. CSN slutar ju betala ut lägligt där så. Hm.
Bara ber till gudarna att det inte är så in i helvete kallt då. O att det slutat drälla ner massa snö.
Måste ju cykla 56 mil för o komma till o från jobbet. Orkar inte bråka mer med en nersnöad& totalt nerisad cykel:(

Hade tänkt boka Sonisphere-biljetterna idag, suttit o försökt. Men vafaan fattar inte hur man ska betala på eventim.se eller vafan det nu heter. Står att biljetterna är bokade i 10 min åt mig, o att jag kan betala under tiden, jaha vart?!
Åh. Irriterande.
Men det löser sig. På ett eller annat sätt under veckan som kommer.

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag är alltid på kaffehumör, men karln är inte det lika ofta tyvärr. Men det blir du & jag i veckan! <3

2010-02-01 @ 08:41:07
URL: http://linnlimpan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0