Vart ska det sluta?

För en bra tid sedan nämnde jag här att jag i mitt vanliga sinnesförvirrade tillstånd en gång råkade hälla funlight i stekpannan istället för olja....
(Kan ha o göra med att hemma på gårn stod alltid oljan i kylskåpet o ja, rapsolja o
funlight "appear" är ju liiite samma färg? Ho ho.)


Ikväll i ytterligare ett av mina sinnesförvirrade tillstånd....
Sprutade jag underlagscréme på tandborsten? HALLÅ!?

Hahah, vafaan?
Brukar i vanliga fall inte direkt använda jättemycket underlagscréme, eller ens ofta. Men de senaste dagarna har jag använt det, kan det ha o göra med att det är det jag rotat efter mest i badrummet?
Men ändå inte OK, vart ska det sluta?:o
Farligt, farligt.

Vill tacka de underbara damerna för tacoskvällen ikväll. Mycket gott, mycket trevligt snack o lite för många cigg, men men:}
<3<3<3
O grattis Alex på 24-års dagen!!!:D

Nu ska jag somna framför lite GA, yaay!
Imorgon blir det mot stan för inhandlande av alkohol o sedan kolla runt lite vad stadens butiker har att erbjuda.
Natti natt...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0