Biotajm!:)

Har startat veckan med att gå bredvid lite på jobbet. Har fungerat bra. Blir nästa vecka igen.
Är inte så mycket nu då mitt vikariat egentligen inte börjar ännu, men hoppas på att få lite fler pass.
Det löser sig.

Men ikväll ska jag o Pörni bege oss iväg på bio. Yaaay
Se "Sex and the city 2".

Ska bli riktigt roligt. Älskar ju SATC, plus att jag är typ aldrig på bio.
Tror senaste gången var typ februari -09.
Och jag har sparat på min biobiljett jag vann på skolan för detta ögonblick.
Möjligen att jag unnar mig att dra på nya Twilight-filmen som har premiär typ 30 juni.
Vi får se!

Nu ska jag plocka ihop lite tvätt o äntligen tvätta.
Käka lite frukost o så blir det nog att spelnörda en aning, ho ho!:)
Städa borde man väl också göra, hm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0