NOOO!

Nooooo!!!
så hade jag tagit mig igenom ytterligare en serie.
5 säsonger tror jag det var av "How I met your mother".
Jag kan bara konstatera att... I want more:(
Men jag snokade iallafall upp nya "True Blood" avsnittet från säsong 3 i måndags...
And I liked it!
Mer, mer, mer!!!

Ska se vad mer för serier man kan streama o roas av.
Suttit på tv3 Play idag o checkat "Norska Hollywoodfruar", jag borde inte kolla sådant där.
Jag blir bara crazy o vill boka en oneway ticket till the land of dreams!:(
Jag behöver inte ens vara rikemansfru! Haha. Jag har sänker ständigt kraven. Jag kan arbeta o leva på hyfsad lön.
Sålänge jag har råd att leva bra o inte i slummen:p(Snart är väl även det kravet sänkt;)
Men jag gillade inte hon Fru-i-skilsmässa/redan-skiljd-Dorow eller vafasiken hon nu hette.
Trodde seriöst att hon kunde fixa körkortet efter att bara ha testat kört bil en gång o tyckte det gick bra?
Come on! O snacka om att hennes hund var bortskämd o verkade allmänt trist. Blaaj.
Men I can take her life anyway. Skänka bort hunden o leva gott på skilsmässo-cashen.
Skaffa ngt butiks/restaurang jobb o bara vara awesome!
Snygga till sig o allt därtill.
Aja, nog med planering för det liv jag aldrig kommer leva:/

Sitter här med färg i skallen, nu var det dags.
Ska nog bara nörda lite efter det, sen sova.
Fika med Linda o Linn står på schemat imorgon, tillsammans med eftermiddags-pass på jobbet. Så hinner inte sova bort hela dagen. Men efter detta pass är jag ledig ett tag innan det drar igång på allvar igen.
Ska försöka få till lite vinande med goda vänner till helgen sen till nästa vecka drar jag nog till broa o hänger lite. Dag får vi se.
Vill ha med familjen på utflykt till ngt badställe med picknick. Riktigt mysa ute när det faktiskt är sommar.
Och kanske passa på o ta sig årets första dopp...?
Säkert burrfaktor 22 i vattnet men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0