Rabarberish.

Har precis skurit o fryst in de sista av alla rabarber morsan skickade med mig hem.
Två rabarberpajer under sommaren skall man väl ändå lyckas göra, va?
Det är ju faktiskt rätt gott o inte allt för svårt. Har jag hört, hehe.
Fick med mig receptet av morsan o det tror jag t o m att jag skall fixa.
Det är bara det att jag lär göra det tills jag vet att jag får fikagäster för jag bakar inte bara till mig själv...
Jag ska inte ens äta sådant där så då finns ingen mening:)

Men kul att få hem från morsan&farsan.
Fick även med mig årets första hemodlade gurka. Ska bara hinna käka upp den innan den förstörs i mitt kylskåp.
Som de mesta grönsaker o dylikt.
Men blir ju en utmärkt frukost imorgon!:D

Lär bege mig upp en aning i tid, jag drar iväg till broa igen. O lär förboka bussen som tar mig från Frövi till Broa 2 h innan den ska gå. Blaaj, blaaj.
Skönt när man åker hem iaf, då är det inte helg o saker går en aning smidigare.

Ska nog iväg o bada imorgon igen. Yaay.
Mysteriet är bara... Vart fasiken gjorde jag av mina badbrallor sen jag kommit hem? Har rotat igenom den obligatoriska klädhögen på sängen... O ingenstans. Hm.
Aja, jag får yra runt imorgonbitti o titta runt.

Nu vill jag se ngn trevlig film... Tittat på "The Ring" på tvn o nu går "The Ring 2".
Jag diggar ettan, o tvåan minns jag väl knappt men äsch. Inget jag orkar eller har lust att glo på nu.
Syrran tipsade ju iofs om en skräckis hon tyckte var bra dvs otäck.
Men vafan, jag vet ju hur det gick förra gången när jag beslutade mig för att i min ensamhet checka
"Paranormal activity" på sena kvällen.
Så vill jag ju inte ha det igen! Hah.

Jaja, skitsamma. Får rota efter ngn film, snart dags o sova iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0