Så bra!

Jag har haft det kanonbra de senaste dagarna:)
Åkte till broa i onsdags morgon o där åkte vi på familjeutflykt o grillade o badade.
Brorsan saknades dock, men men... Nästa gång!
Och jag tog årets första dopp jag med, fy satan så skönt det var i vattnet. Ville nästan aldrig gå upp.
Men efter att det började kastas alger o diverse saker från botten tyckte jag o Angie att det fick vara nog, haha.


Jag har vandrat en hel del i skogen, självfallet. Blivit totalt ofredad av alla småkryp. Mygg, knott, bromsar... You name it!
Men det hör ju till så... Men varför gick jag i skogen i kjol, linne o foppatofflor?:p





Men jag har iallafall haft det så toppen skönt:)

Nu har midsommar varit också.
Tack alla vänner o bekanta för en kanontrevlig midsommarfest, o stort tack till Linn som anordnade det hela!
<3


Det är så förbannat skönt att det är lördag idag o inte söndag. Iofs jobbar jag inte förens onsdag igen...
Och jag funderar på att åka hem till landet igen innan jag hoppar igång med jobb onsdag till söndag o inte kommer hinna ta mig ngnstans.
Kanske ikväll.... Eller imorgonkväll... Eller måndag? Jag med min beslutsångest, det är ju det där med katterna... Hm!

Nu vill jag mest ha ngt flottigt o trycka i mig... Vi får se. Kanske att det blir så. Men en hel del ställen har nog stängt idag.

Kommentarer
Postat av: Linda K.E

Älska naturen! <3

förstår att du längtar tillbaks.

vi är skogsungar vi. :)



hoppas du hade en sjukt bra midsommar babe.

önskar vi kunde splittat den tillsammans.



PUSS.

2010-06-26 @ 21:45:47
URL: http://cummis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0