Tack!

Jag vill tacka alla som sänt sina gratulationer till mig på min födelsedag som precis gått över till "dagen efter":)

Och jag vill tacka min underbara familj som kom in för att fira mig.
Hade med sig mumsig smörgåstårta, chokladbollar o finafina paket.
Ni är underbara!
<3<3<3
Så 11 stycken var vi som trängdes här i min lilla etta:)
Jag fick plockade blommor o en jättefin ljuslykta av systerdotter Josefin.
En fin sten med texten "Du är det vackraste" av systerson Jonathan.
Aw!<3
Fick en fräsig lampa av Josefin, Jonathan, Miah o Krille:)
+ En kanongullig grod-spargris så att säga:)
En jättesnygg vit stor ljuslykta fick jag av Angelica, Stina o Jerry.
En fin blomma av mor o far + lite annat:)
Cash av söta farmor.
Så tack så jättemycket allihopa!
Ni hade absolut inte behövt köpa ngt, väntade mig ingenting. Men allt är kanonfint!:)

Mmmmm!:D
De misslyckade kladdkakemuffinsen med rösa grädde har jag själv försökt knåpa ihop. Smakade faktiskt aldrig ngn själv, var så proppad med annat att jag slängde de sista när alla åkt.
Men folk sa de var goda, men o andra sidan... Hur schysst är det att säga till konditorn o födelsedagsbarnet att det smakar skit?
Haha, om det nu skulle vara så illa.


Saker jag fick!:)

Jag önskar att jag fick sitta i amerika nu o titta på "True Blood" som säsongstartar idag/igår. Hur nu amerikas tider är jämförda med våra, fick höra ngt om att de ligger typ 8 h efter? Skitsamma.
GE MIG AVSNITTET!:)
Eller hela säsong ffs!:)
Aja, lite mer nördande, lite seriegluttande sen sängen.
Återigen... Tack alla!
<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Pörni

Åh vad fint och mumsigt det ser ut! Jättefina presenter också, du måste ha haft en toppen dag! :D



Och True blood funderar jag på att ladda ner NU! Kan jag meddela fröken fräsig! ;D

Pöss

2010-06-14 @ 19:46:32
URL: http://magi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0