Toppenkväll!:)

Tackar för en toppenkväll!:)
SATC 2-filmen var helt okej. Jag gillade den, men kommer gilla den ännu mer efter jag tittat om på den x antal gånger. Precis som med förra. Hade Pörnilicious med mig, o det var verkligen trevligt<3
Filmen slutade ca 00.30 o vi småsnackade lite o skulle väl hemåt.
Men vi fastnade o diskuterade massor o sen fick vi lite sällskap;) .... O diskuterade tills ca 02.30.
På gatan. Haha.
Har iaf varit en kanonkväll.

Och jag säger bara:
Tack, jag behövde verkligen det här.
Jag behövde få veta, bli påmind om att saker och ting kan ske. Bara sådär.
Vad som än sker eller bli så är jag nu påmind.
;D

Kommentarer
Postat av: Pörni

Tack för två fantastiskt trevliga dagar!

<3

2010-06-03 @ 16:57:30
URL: http://magi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0