Gött!

Fy fasiken så skönt med helg!
Dock har jag väl inga direkta megaplaner.
Jobbat natt i två nätter nu och det har gått bra.

Nu sitter jag här o myser med lite spelnördande, seriegluttande o levande ljus:)

Ska ta o städa en hel del imorgon. Skulle gjort det idag men ja... Hah.
Varit lite segis och använde min dyrbara tid
(efter att jag kommit hem från jobbet o sovit till.....15.30:s)
till att cykla till Systemet o Plantagen. Köpte 3 finfina grönväxter för 100:-.
Så nu känns det lite bättre här hemma.
Jag o mina jäkla växter:)

Och jag har börjat glo på serien "How I met your mother".
Har sett några få avsnitt på tv förr o tyckt det varit OK men ändå fått för mig det verkat rätt larvigt.
Men icke sa nicke. Det är ju skitbra! Najs att det finns rätt många säsonger att streama.
Och förresten ni checkar väl kanal 9 den 30e juni?
"Twin Peaks" börjar sändas igen!:D

Och jag såg att "True Blood" säsong 3 skall börja sändas i Amerika på söndag!
!!!!!!!!!!!!!
Hoppas att de är snabba som fa-aan att lägga upp det på nätet. Can't waaaait!
Börjar sändas på min födelsedag minsann, must be a sign!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0