Wöwö.

Ja, hade detta nu varit något annat år än just detta...
...Hade det nog varit ett tält man funderat på att bege sig mot för lite sömn o tillnyktring.
Men nu är detta just 2010 då prioriteringarna är att överleva ekonomiskt under sommarlovet.

Det känns grymt skönt att få lägga sig i en varm o skön säng o slippa svettas o frysa ihjäl i omgångar.
Men samtidigt så är det ju självfallet lite tråkigt.

SRF har ju varit en stor tradition.
Dock är jag ledsen över deras ständiga höjningar på biljettpriset och totaltkostnaden blir fan enorm.
Lätt att man får sig en sista-minuten-resa för de cashen + en hel del av fickpengarna.
Hoppas att alla vänner som traditionsenligt gett sig neråt har det superkul där nereiaf!:)
Jag återkommer säkerligen något annat år:)

Jag funderar som skrivet var att bege mig mot sköna sängen här hemma.
Fast än jag sovit en hel del denna dag. Inte gjort mycket vettigt alls.
Imorgon vankas det lunch hos Pörnilicious i hyfsad tid så man vill ju inte vara för trött!:)
Ska bli mycket trevligt.
Onsdag-torsdag-fredag vankas lite jobb hit o dit.
Ska få testjobba en hel natt. Scary! Men det ska nog allt gå!
Skönt med ledig helg iaf.

Jag hoppas verkligen att Krille hinner jobba ihop en smörgåstårta på lördag när de kommer hem från semester tills söndag.
Min enda önskan till min alldeles egna dag.
S.M.Ö.R.G.Å.S.T.Å.R.T.A
(+besök av familjen förstås:)
:)
Go'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0