Can't help it.

Jag kan inte hjälpa det... Om jag fick välja skulle jag lätt byta plats o liv med någon av de i
"Svenska Hollywoodfruar"
.
Tycker inte att alla som visats har saknat hjärna helt o hållet - Bara nästan:p
Men jag skulle gärna fortsätta ha en brain men lätt ta deras vardag.
Jag menar jag har inget emot tanken att jobba men om jag fick välja att bara göra roliga saker o spendera dagarna som jag ville... Ja men för fan, helt klart.
Antingen ha någon jävligt rik karl som betalade allt o har man dessutom inte skrivit ett prenup så kan man ju få en del av kakan sen.
Fast haha, ja självfallet skulle man ju föredra om man gift sig av kärlek o den faktiskt fanns kvar.
Eller fixa cashen själv o kanske jobba lite ändå.
Att få bo där borta i Amerika, nice as hell.
Nu har jag ju ingen aning egentligen då jag aldrig varit där, dessvärre. Men jag skulle grymt gärna åka dit o för ett sådant där liv, gärna flytta, haha.
Drar med mig hela min familj ditåt, o kanske några polers vill bli lyxfruar/damer där borta med? Hehe.
Och ja, jag såg precis första avsnittet av nya säsongen.
Shit vad fru Ankan spiller skit över herr Anka. Ojoj, haha.

Men som sagt var... Jag säger Ja tack till deras liv.
Jag är snart 24, now is the time! Haha. Snart är jag för gammal för att ragga där borta utan operationer;)

Kommentarer
Postat av: Linda K.E

Haha! :D Jag avundas ditt liv mer än deras.

Dom är ugly och en del är ofattbart korkade. Haha!

Gillar bara dem som kan snacka och inte göra bort sig, och har kämpat för sin egen förmögenhet.



:)

2010-03-11 @ 09:31:41
URL: http://cummis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0