Home again.

Då hade man varit i broa o hälsat på familjen.
Känns som alltid lite trist att komma hem, men... Ser de nog snart igen, hoppas jag:)
På torsdag tror jag minsann:) Blir en lite fixardag då jag slipper åka till skolan då.
Melodifestivalen 2a chansen tittade vi på igår... Blir alltid lika besviken o förbannad över skiten.
O jag förvånas vareviga gång över svenskarnas smak, eller brist på ska vi kanske säga....
-Morr-

Det bästa var att få umgås o att få vräka i sig tacos, mums säger jag bara!
Idag var morsan o jag ute o åkte spark i över en timme, härligt! Gick av bara farten, o trevligt att få lite ensam prattid med söta mor<3
Kom hem med ägg som vanligt, en matlåda, lite pengar för bussresan o sen fick jag 1.8 kg kycklingfilé:D
Söta, rara päron!
<3<3<3

Funderar på vad jag ska pyssla med ikväll?
Kanske blir att se "Catch me if you can" på 5an ikväll, den har fått bra betyg o verkar hyfsad. Inte sett den så...
Och är det någon som vet...
Varenda jävla gång det är filmdags så sänder 4an "Wallander"-filmer. O jag har inte sett ngn av de tror jag, men är det hur många filmer som helst i den "serien" eller sänder de bara om o om igen? Ungefär som de nötte med "Beck" osv?
Man börjar ju undra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0