I väntans tider.

Nu känns det enbart som om man är i väntans tider.
Gått så långt att jag t o m drömde om sommarjobb inatt, hah.
Så jag väntar på att höra angående just sommarjobb. Sökte precis ytterligare ett till. Lär vara bland det sista jag söker.
Väntar på att deklarationen skall glida in så man ser om man får några ören eller blir skyldig.
Hoppas på att få tillbaka självfallet. Hoppas, hoppas, hoppas!

Just sommarjobbet styr en del. Styr ju hela sommarens levnad så att säga.
Så det är en viktig väntan. Som jag gärna hoppar över.
Vill veta nu. Nu, nu, nu!

I övrigt känner jag mig mest opepp. Varit så ett tag nu, hoppas det går över snart.
Kan nog bero på tråkvädret och att jag vill att påsklovet skall vara här. Behöver vara ledig.
Men vår lärare i socialtarbete är snäll så vi får vara jobba hemma hennes lektioner. Mycket uppskattat.
Imorgon är jag ändå "ledig" eftersom jag ska till vårdcentralen o det går inga bussar från broa i passande tid så man hinner.

Ser fram emot helgen en aning i allafall. Två födelsedagsfester på samma dag. Typiskt nog.
Men det måste försöka hinnas:)
Var ju hos familjen helgen som var. Och jag hade väldigt mysigt och trevligt!<3
Snacksade till film, fyndade på "Nisses" i Rockhammar.
Bl a gardiner för ynka 40:-, hur ofta finner man snygga o bra till det priset? Kanon!
Säga vad man vill om det stället men man hittar alltid något att köpa där borta.
Sen gick jag o mor äntligen runt skogen!:}
Det var väldigt hög snö fortfarande så där fick man definitivt träna vaderna, träningsvärk i 2 dagar efter så, ja.

Var ute för några timmar sedan på en promenad i mycket raskt tempo. Jobbigt men skönt.
Sen "tränat lite hemma", så nu har jag smaskat tonfisk o känner mig lite nöjd med mig själv. Iaf nöjdare än vanligt.
Ska bara försöka behålla lite motivation så man orkar dra ut sitt feta arsle o gå lite oftare.
Vore ju trevligt med resultat ngn gång.

Look out beach 2026, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0