It hurts so good.

Solen skiner, underbart!
O i bilen påvägen hem diskuterade vi sommaren o minnen som hör den till.
Och jag saknar den, enormt mycket!
Sommarkvällar, grilla, bada... Åh!
Hoppas den kommer o besöker oss i år över huvudtaget, känns väldigt långt borta så som läget är nu.
Snö, snö, snö. Är så förbannat trött på skiten.
Men men, bara att bita ihop o förfrysa ett tag till.

Jag undrar hur något så dåligt ibland kan kännas så bra?
Eller omvänt:
Hur något så bra kan kännas så dåligt?
Det beror på hur man ser det på gott o på ont så att säga.
Men nu är det som det är and it feels so fucking nice, men blandat med "sådär"-känslor.
But it was for the best, det vet jag.

Ska sitta o klura på vad jag ska laga för käk idag, hämta ut ett paket åt Krille o självfallet fortsätta titta på
"The Vampire Diaries"

Som jag började titta lite på igår. Har hört folk prata om serien o tänkte att okej då!
Är bara inne på andra avsnittet men första tanken var att det var lite mycket "Twilight"-känsla över första avsnittet.
Men diggade ju filmen så detta kanske kan bli bra. Inte för att de har något som helst med varandra att göra, antar jag så.
Fast "True blood" är ju min älskade vampyrserie men eftersom jag inte får se nya avsnitt för ens de släpper 3e säsongen så måste jag ju sysselsätta mig med annat:)
O Grey's Anatomy o Desperate Housewives har jag redan sett så långt jag kan.
I'll give this a try.
Skönt att vara hemma!
Och självfallet att solen skiner som sagt:)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag gillar den serien i massor faktiskt. de gör spä på befintliga filmer och böcker utan att bli fjantigt + att det är blod och mord som sig bör i vampyr serier.

2010-03-03 @ 00:51:30
URL: http://jenniemoneypenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0