Välkommen till natursköna Sverige...?

Fick något ryck o googlade på "Sweden".
Då kom det upp någon svensk turistsida med information om varje landskap. Tänkte att jag kollar Närke o se hur de visar det.
Denna bild var ett av två resultat.


Jävligt smickrande, eller vad säger ni?
Ser ut som bilden är tagen 1972 o dessutom legat o blivit dålig.
Vem vill åka till något ställe som ser ut såhär?

Fan så deprimerande. Mår ju dåligt bara jag ser denna bild.
Denna bild tillsammans med ngn unge med en midsommarkrans på skallen. Ja hade man varit en utländsk familj med noll knytning till Sverige hade saken varit avgjord.
Inga semestrar i Sverige. O definitivt inte i Närke, haha.


Kan väl inte direkt säga att Skånes bild gör bra reklam för Sverige heller.
Är ni redo att hålla med?


Ser ut som någon sekt som gör sig redo att offra något eller... Någon:s


Men Norrbotten/Lappland/Västerbotten får mig minsann på humör för att åka och umgås lite...


Vad är detta?! Hahaha.
Varför massa människor? Varför inte sikta in sig på vacker natur eller liknande?
Människor som människor, eller iofs måste jag ju säga att vi sannerligen med hjälp av de två senaste bilderna här ser ut som ganska... Låt mig säga... "Speciella" människor här i norden.

Och angående naturbilder... De försökte ju faktiskt med den idén på Närke... O det gick ju kanon.
Välkommen till härliga Sverige!...?

Kommentarer
Postat av: Linn

Aaahahahaha! Guld!!

2010-03-16 @ 14:13:45
URL: http://linnlimpan.blogspot.com
Postat av: Linda K.E

Hahahahahah! :D



herregud.

Vad stiligt det känns att bo här! .. not.

2010-03-18 @ 08:29:10
URL: http://cummis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0