Wää Wää Wää.

Idag har jag varit i Örebro o inte Fellingsbro.
Fick vara kvar i Öret för o gå på jobbmässan vilket jag gjorde en sväng tillsammans med bror.
Samma skit som vanligt, dock hade jag gärna varit där vid 15 o lyssnat på info om att jobba på Nya Zeeland osv men orkade inte gå dit igen.
Men rätt trökigt o gå där borta, studerar ju så. Och är man inne i industrisvängen så är det kanske värt det, o jag vill inte vara där längre så.
Orkar inte checka annat extrajobb nu heller.
Sen fick jag träffa päronen o farmor lite när de kom o fikade uppe hos mig<2
Dock slutade det lite i kaos som det har en tendens att göra.
Skulle egentligen till körskolan med pappa idag men jag skjuter upp det tills slutet av månaden eller allra helst sommaren/efter sommaren... Känns nästan bättre o fixa det på MITT vis då. Men är rädd för att kortet aldrig blir taget om det skall skjutas upp. Målet var innan 2010 är slut, nu får det isf bli innan skolan är slut.
Äsch, skitsamma.
Tack pappa för att du alltid vill det bästa o checka de bästa erbjudanden men jag kan faktiskt ta mina egna beslut angående mina pengar.

Sen kom han med min byrå äntligen som han målat för jag kan ju inte måla den här, katterna skulle kleta ner sig själva o hela lägenheten i svart.
MEN han hade målat första lagret, och förlåt... Men det syntes. Fattades stripor av färg här och där o då är ju problemet detsamma igen... Ska jag måla andra omgången här hemma blir det ju iaf klet?
Åh, jag blir nästan arg, men kan ju inte skrika om det för det skulle väl vara bortskämt kanske.
Men den kunde ju fått vara kvar där borta tills den varit helt färdig. Suck.
Men som sagt tack. Tanken var guld.

Så jag känner mig tjurig o less nu. Vill ha fredag så jag kan träffa lite vänner o vina lite istället.
Ingenting har riktigt gått som jag velat senaste tiden, men det går över....

Skulle dessutom egentligen ha följt med tillbaka till broa eftersom jag har en "ledig" dag idag o skulle umgås med syrran.
Men jag bangade då jag varit i broa varenda ledig o oledig dag senaste tiden, skönt o få stanna hemma någon dag också.
Så syrran är väl besviken på mig såklart. O mor o far hade väl också räknat med det....
Allt på en gång.
Suck, suck, suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0