Blä.

Nu känns det blä.
Jag känner mig arg.
Arg för små saker.
Arg på det där sättet att man vill kasta med saker... Men försöker behärska mig, för det är inte hela världen. Egentligen.
Jag är smått uttråkad o borde gå ut o gå, men vill inte.
Däremot funderar jag på att cykla. Cykla ngn jädra sväng, men vart är en bra sväng?
Kanske till Eurostop o systemet o köpa min liter vin tills helgen?

Men ett stort jävla "Fuck you" till er två iallafall. Eller vänta... Er tre t o m.
Om jag kunde skicka tre påsar med hundskit på posten till er, I would!
Skitsnackare!

Och just nu har vi praktikseminarium i skolan. Idag o imorgon. O visst är det intressant!
Men man vill inte bara sitta på sin feta röv o glo o lyssna när det är så fint ute.
-"FREEEDOOOOOM!" Är det enda jag vill skrika o rusa ut från klassrummet.
Aja, fredag blir en skön dag iallafall. Och förhoppningsvis en tursam dag!
100% tur denna gång! Inte halv tur. I need the real fucking deal this time!

Jag vill ha utemööööblerna jag suktade efter i senaste inlägget:(
Vill sätta mig o läsa på balkongen med massa kaffe.
Fast det funkar väl inge bra för då blir jag bara mer röksugen än jag redan är.
Blä!

Kommentarer
Postat av: Linda K.E

<3<3<3 vad är det som har hänt? :S

2010-05-20 @ 07:00:10
URL: http://cummis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0