Förnyelse.

Igår kväll beslutade sig min lilla älskling sig för att att han inte längre ville leva sitt liv tillsammans med mig:(
Så idag cyklade jag i yrfart till 3 butiken i Krämaren o införskaffade en ny älskling.
Jag gillar det inte då jag betalat av den gamla o kostnaderna var långt nere mot början.
Men men, hela ens värld skulle ju krascha utan mobil!
Eller? Haha.
Bortskämt o allt därtill men så är det iallafall!
Alla nya kontakter o uppdateringar fick jag ju då inte med till nya så om ngn tycker de vill extra checka om jag har rätt nummer så kan ni ju pipa till.
Men annars så äsch... Jag har kvar samma nummer ifall det är något!

Detta är min nya raring. Iaf ngt miljötjosan med den så... Kan väl aldrig skada?:)
Ganska, för att inte säga, väldigt lika min förra i hur man använder den o det är jag grymt tacksam för.
Man blir så handikappad när man inte förstår hur en mobil fungerar.
Kameran verkar vara mycket bättre på denna, trots att det är samma som förra dvs 5 megapixel-kamera.
Aja, en mobil är jag ju tvungen att ha så o nu har jag en.
De är så väldigt schyssta o bra o handskas med på 3 förövrigt. Skulle egentligen inte få förlänge, utan skulle få skaffa 2 abonnemang eller betala "av" det första men de gick med på att bara förlänga så det är kanoners.
Tack för det!:)

Nu har jag också skickat efter skor. Mycket billigt skall jag tillägga!
Men det blev absolut inte som jag tänkt länge. Massa snygga sommardojjor osv....
Högklackat betackar jag mig för, o ballerina.... Känner jag mig inte helt redo för ännu. Ser skönt ut men inte helt min stil o känns som om man skulle bli hur svettig som helst i sådana, men kanske senare!:)
Nu blev det bara vanliga "converse-look-alike" så att säga o sneakers typ.
Vita t o m!
Är det ngt jag tycker är snyggt som vitt så är det faktiskt skor. Typ sneakers då.
Så det fick bli basic skor. Jag har faktiskt badtofflor o foppatofflor som kan rädda mina fötter i sommar, haha.
Skitsamma!:)
337:- med frakt för två par skor, det är fyndpris det!:)
Bara hoppas de kommer innan helgen.

Helt jävla sjukt hur snabbt tiden går. På fredag slutar skolan o då är det sommarlov.
Ännu vet jag ju inget om jobb o jag vill inte ens diskutera det nu. Är för trött på skiten ändå så.

Vårmönstring på lördag o det skall bli så jädrans kul!:)

Premiärgrillade förresten i fredags med familjen. Fan vad mumsigt.
Grillad kyckling, paprika, lök o champinjoner tillsammans med potatissallad.
15 tummar upp!:)
Gick ut och gick i skogen både gråmulna fredagen och hypersoliga lördagen.
Kändes sannerligen som sommar and I love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0