Haha, vilken chock!

Haha....
Var ju iväg på jobbintervjun idag. Jobbet som jag anade var personliga assistent jobbet...
Och det kan jag ju berätta att det var det inte.
Haha... Vad chockad jag blev när jag kom fram o såg ett annat företagsnamn som jag sökt hos.
Det var nämligen SOS-alarm.
Tyckte väl det var konstigt att de sa att deras kontor satt ihop med brandkåren....:p
Jag sökte ju deras tjänst med trygghetslarm...
Men jag tror det gick hyffsat, jag fick ju lov att säga att jag skulle på en till intervju på måndag för de ville nämligen OM jag är aktuell att jag ska småstarta nästa vecka, tyckte jag de sa...
För sen är det utbildning i Uppsala typ den 17,18, 19 maj. Så de ville kolla om jag kunde ta ledigt från skolan.
O det får jag ju göra, jag har skött mig bra och jag behöver pengar, för att inte tala om att det är heltid under hela sommaren o de ville väl man kunde jobba extra i höst också. Iallafall som de sa.
Tog ett halvår innan man fick börja jobba med SOS larm som i olyckor o liknande. Det förstår jag.
Där får man inte göra fel inte.
Det var bra fast lön sen tillkommer ju OB för kväll, natt o helger så. Jag klagar inte!
De sa att de skulle ge svar väldigt snabbt för att de var så sent ute, men jag vet som sagt var inte exakt hur det gick.
Tror det gick OK. De verkade rätt desperata efter personal då ngn hoppat av eller vad det nu kan ha varit.

Roligt att jag fick beröm för mitt personliga brev, jag minns inte ens vad jag skrev. Hehe.
Hon sa det var kaxigt och samtidigt roligt. Nu vill jag ju ha tillbaka det o kopiera så alla företag kan få ett sådant!:p

Men iallafall så var det en jävla chock. Men kul, tycker detta verkar mycket, mycket intressant.
Får se hur Hinseberg verkar, eller jag vet ju att det verkar asspännande. Men jag får ta det som först hör av sig om ett positivt besked om ngt gör det:p

Note to self:
Anta ingenting, kolla fakta. Eller gör en sådan väsentlig sak som att fråga "Vad sa du?"
Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0