Just fabulous!

Jaha, då sitter man i skolan o bloggar för första gången ever.
Aja, har ju lite tid till övers så:)
Ska väl ut och ta mig en promenad om en stund också.
Eller hm....:p

Jag känner mig på helt OK humör också... Trots stress o press.
Helgen har varit bra och i söndags hade jag en helt fantastisk dag!:)
Vaknade bakis av att mor&far och bror ville fika hos mig, vilket var mycket trevligt trots trött skalle.
Bestämde mig för att jag inte ville vara kvar i lilla fängelset i stan och följde istället med till broa.
Så jag fick umgås lite, sedan tog jag, morsan o syrran en lååång promenad i skogen. Så härligt, saknat det så.
O nu när våren verkligen kommit igång... Solen sken, det luktade gott överallt, börjar bli grönt överallt och det var varmt och skönt.
K.A.N.O.N!!!
Senare på kvällen tog jag o systeryster lite alonetime o beställde pizza o glufsade i oss framför tvn. Sen drog vi ut i skogen igen på kvällen för att sitta i skymningen o kolla efter djur. Vi satte oss på en stor sten mitt i skogen o det blev mörkt.
Väldigt mörkt.
Inga djur såg vi, men vi hörde däremot en del.
Fan vad läskigt det var att gå ut från skogen genom trollskog o ställen som man har en speciellt dålig känsla om.
Men vi överlevde, fast syrr
an skrek till o hoppade åt sidan vilket fick mig att typ nypa henne hårt i axeln o kasta mig åt sidan också, haha.
Förlåt!
Sen sov jag hos henne o började inte skolan förens 11 igår. Kändes gött.


Jag var så satans besviken igår också, 22 sökta jobb o fortfarande inte ett endaste knyst.
Men sen fick jag faktiskt ett mail ifrån ett företag jag sökt jobb hos igår, dvs samma dag jag sökt t o m.
O de skrev att min ansökan verkade "väldigt intressant, trevlig!".
Oj, vad glad jag blev. Så de frågade om lite tidigare jobb och så... Så jag mailade de sent igår kväll o berättade, får hoppas att det duger, fast jag inte har erfarenhet från ett sådant yrke förr.
Men inte fått något svar ännu.... Iiih.
Tyvärr har jag väl redan antagit det blir nej, men jag hoppas fortfarande på ett stort JA!:)
Utmana mig själv lite o jobba med något nytt.
Jag är väldigt tacksam att de faktiskt hört av sig iallafall.
:]

Jahaaaaaa, snart samling i aulan då. Några som skall berätta om ngt Indien-projekt.
Jag som helst vill hem o vila, städa o kanske tvätta hellre än detta. Fixa o dona that is!
Men men har vi tur så går tiden fort:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0