Nu jäklar!

Då hade man 2 inbokade arbetsintervjuer iallafall!
Kanoners!
Det ena antar jag är de som mailade mig, haha. Jag ringde upp numret och hörde inte vad hon sa och helt plötsligt var det bestämt att på fredag ska jag mot Aspholmen. Numrets "ägare" finns inte att finna på eniro, eller hitta.se.
Inte företagetsnamn via adressen heller, haha. Så jag anar att det är det nattliga personlig assistent jobbet.
Det märks:p
Och idag ringde även ställe nummer 2 som ville ha mig på intervju på fredag också, men det fick bli måndag istället.
Tänka sig, Kriminalvården hörde av sig iallafall! Jag har ju haft de lite som alternativ ett.
Fast då var det först och främst häktet här i Öret, men det handlar ju om bekvämlighet då det inte direkt innebär pendling. Men de hörde av sig angående sommarjobb på:
Hinseberg.
Jag är grymt nervös.
Hoppas att något av ställena vill ha mig iallafall.

Kunde iallafall inte vila efter jag pratat med herrn på Hinseberg, så jag begav mig ut på en promenad/jogging-runda.
Haha, ja hör o häpna. Jag har joggat. Inte långa sträckor men ändock lite. Hejsan håll - Dig har jag inte känt på ett tag:}
Jag är fortfarande helt upprymd och vankar av o an lite nervöst.
Men skall snart sätta igång med en presentation som skall visas på fredag.... Plus att jag tror jag ska passa på att färga håret ikväll. Eller imorgon kanske?
Måste fixas lite innan Metallsvenskan så det slipper se sådär lagom snyggt ut när man har färg som satt sig en aning fel på huden eller småhåren runt omkring området där det egentligen ska vara:)

Ca 43½ h rökfri. Men det har man ju hört förr så, haha.
Men inte så jobbigt denna gång, tack vare snus som jag verkligen hoppas att jag slipper fastna i istället.

Kommentarer
Postat av: Linda K.E

Grattis till jobbintervjuerna, hoppas som FAN att du får dom. <3 Vilket jag inte tvivlar en sekund på.

Spännande med de jobben också, har för mig du har berättat innan att du verkligen ville jobba där också? :) Hårt som fasen ju. haha!



Och duktig du är som är rökfri. Håll det nu! :D

<3 tänker på dig.

2010-05-06 @ 08:29:50
URL: http://cummis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0