Rätt bra.

Tänkte att det är bäst att passa på att skriva när man är på relativt gott humör.
Snart är det helg, och det ska verkligen bli grymt skönt.
Som jag skrivit förut så är min motivation angående skolan INTE på topp. Långt ifrån just nu måste jag väl tyvärr säga.
Jag är trött och behöver en break ifrån det, även om det innebär att man ändå inte är ledig i sommar, eventuellt.
Jag behöver bara göra något annat.

Det enda negativa idag är att jag ju, som ni vet, är en ältande o bitter person o är lite småtjurig på att en lärare på skolan gav kritik som en påse skit igår.
Jag kanske inte är direkt bäst på att ta kritik men jag är vuxen och kan ta det ändå...
Men inte på det sättet o hon älskade NVC-kursen(Non violent communication) vilket gör det hela lite lustigt, med tanke på hur hon just gav kritiken.
Men jag är sur på henne o har inte bestämt mig för om jag kan släppa det så jag struntar i att ta upp det eller om jag helt enkelt måste ta upp det med henne.
Det visar sig. Nu känns det bara som jag vill ge henne ett långfinger, men kanske ska ta den vuxna vägen, hehe.

Jag ser fram emot lördag då det, som redan skrivet förr, är Metallsvenskan, o systeryster kommer in!:)
Blir förhoppningsvis kanontrevligt!
Och förhoppningsvis får jag lite skjuts o sällskap till Marieberg dagen efter, vill shoppa skooooooor-
Nu börjar det bli dags!:)

Imorgon blir det att gå i skolan en liten sväng, o förhoppningsvis kunna ha en presentation, bara det att jag knappt börjat ännu:s Ho ho. Hm.
Sista uppgiften i Svenska C.
Det löser sig.
Sen blir det hem o stressa lite för o sticka iväg på jobbintervju på Aspholmen, försöka hitta dit...
Sen hem o tvätta o tanken var att jag skulle få egen mystid o se på film på kvällen men syrrans karl ville tydligen ha övernattningsställe. Då får jag knappt vara ensam på hela helgen, katastrof! Men det får vara OK:)
Nästa vecka är så kort o skön i skolan så det ska inte bli några problem.
Livet känns faktiskt rätt bra för tillfället. Får ta vara på det så länge det håller, hehe....

Ca 67 h rökfri. Alltid något:)

Jag avslutar med en bild på mig från ca 1992, måste det vara. Ho ho.
Tur man alltid varit snygg, eh:D
:)

Kommentarer
Postat av: Pörni

Fasiken! Jag glömde fråga dig vad det där handlade om igår, tanten som gav dig kritik alltså. Jag kommer nog snoka och fråga dig om det nästa gång, hehe ;D

Men det jag ville meddela är också att du är så olik dig på bilden! Visst man ser ju att det är Du! Men va fan. Söt som liten också minsann!

Puss

2010-05-06 @ 22:58:11
URL: http://magi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0