Skolavslutning.

Då hade det varit skolavslutning idag, då.
Det var en trevlig liten tillställning...
Det värsta är ju att våran underbara, söta lärarinna/klassföreståndare, Lisbet, går i pension nu.
Så det blev avtackning för henne o fler som går i pension.
Vi hade fixat ihop ett fotoalbum med bilder av skolan, lärare o klasser som fick skriva sina personliga kommentarer.
Verkade som att hon blev väldigt nöjd. Plus att hon fick en rosenbuske att plantera i sin trädgård:)
Men inte kunde jag hålla mig ifrån att börja böla i aulan inte. Man såg att hon var rörd o vet att hon ska sluta, o då blev jag med fler så ledsna.
Och vid "tack, adjö& vi kommer att sakna dig"-kramarna i klassrummet var det dags igen.
Stanna hos oss Lisbet:(
Ett år till!
Jag tror ju att hon vill det, men hon har redan jobbat 2 år över 65 så hon får inte enligt reglerna eller ja, typ.
Men det är skit iaf:(
Sköt om dig Lisbet o glöm oss inte! Kom o hälsa på o fika med oss!
<3

Stort grattis till Liiiindaaa som fyller 24 år idag!
Hoppas din dag har varit kanon, och vi ses imorgon!:)

<3<3<3

Imorgon rymmer jag iväg till Lindesberg o hänger o härjar lite!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0