Suktar!

Jag suktar o suktar!
Nu när vädret börjar visa sitt rätta jag o sin underbara soliga sida från och till....
...Vill jag bara ha två stolar till balkongen!
Jag struntar i nytt bord, visst vill jag ha ett sådant med men det lilla jag har får duga.
Jag vill ha två stolar med högre o ställbar rygg så man kan småsola o dega där ute. Gärna dynor till också.
Dega med en cider, eller en kopp kaffe o lyssna på musik o kanske läsa en tidning o bara slappa....
Kanske t o m lyckas samla på sig lite färg också?

Det ultimata vore om jag bara orkade fixa så jag kunde sätta upp nät så kissekatterna kunde vara med mig där ute o balkongdörren kunde få stå öppen...
Men orkar jag?:s
Klarar jag att förstå hur jag ska göra så de inte kan pilla ner det o ha ihjäl sig själva?

Men 2 bra stolar så ska jag fundera ut resten!:)

Och jag måste röra på min blekfeta röv ner till ICA nu också. Måste köpa snus, o mjölk till kaffe....
Blaaaj.
Ge mig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0