Sure needed that!

Så sitter man här denna söndag. O jag mår hyffsat, trots rejält festande igår.
Och ännu en gång måste jag säga att: Det var sådär.
Hade lätt kunnat skippa det.
Haha...
De flesta grejjer jag verkligen sett fram emot senaste tiden har bara blivit rätt trista, eller iaf inte så roliga som jag hoppats o trott.
Vet inte om det säger mer om mig än själva händelserna. Men så känns det iallafall.
Det var hyffsat till en början där borta i Linde, blev erbjuden skjuts med Lindas mor o plastfarsa till Öret runt 00.
Jag tackade nej o fortsatte istället på festen. Jag kan konstatera att det var fel val.
Jag borde ha åkt hem. Blev lite en aning kaosartat, men det orkar jag inte ens gå in på.
Men kan iaf konstatera att vissa människor växer verkligen ifrån varandra, Och det känns så jävla fint att jag vet vilka som är "my people" så att säga.
Mina fantastiska vänner, ni vet vilka ni är!<3
Ni är härliga, hörrni! Tack för att ni finns.
Och till damen som jag verkligen växt ifrån inser jag bara att jag vill säga "stupid f-ing cunt".
Känns inte direkt som man förlorar ngt på att aldrig mer prata med dig.
Och det gör ingenting. Skenheliga kärring.

Tack till min älskade bror som stod för sovplats o gjorde mig sällskap till tåget!<3

Nog om det!
Jag fick nyss ett samtal ifrån en av de som jobbar som personlig assistent där jag sökte semestervikariatet - natt.
Jag var ju på intervju där i fredags och det kändes väldigt bra, och det är väldigt fritt o bra betalt.
Hon ringde och frågade om jag tyckte att det fortfarande kändes bra och om jag hade lusta att komma dit på torsdag eftermiddag o börja gå bredvid.
Självklart sa jag då.
Tack som fa-aan för denna chans!!!:)
Nu går jag inte så långt som att säga att sommarjobb är 100% fixat, vem vet?
Jag kanske gör fel/gör bort mig så de inte tycker jag passar.
Men det är en chans. Precis vad jag behöver.
Och något schema har jag inte hört ngt om ännu, då hon inte haft med sig det... Så är inte säker på hur mycket eller lite jag kommer att få jobba om det blir så att jag får jobb.
Hur säkert är det att man får jobbet om man blir ombedd att gå bredvid? Rätt säkert om jag sköter mina kort rätt, va?
Men som sagt... Tänker inte ropa hej.... För tidigt.
Det enda jag begär är att få jobba så pass mycket att jag klarar mig i juli och kan stoppa undan lite tills senare.
O de vill att man gärna kan fortsätta jobba efter sommaren med... En kväll och var tredje helg.
Och varför inte?
Var tredje helg är ju för fasiken rena paradiset i jämförelse med varannan, så jag klagar inte!:)
Nu tutar o kör jag bara o hoppas på det absolut bästa. Tack alla som höll tummarna för mig i fredags!
(Fortätt gärna ett litet tag till...;)

Ska ta mig till broa ngn dag snart nu också... Innan torsdag dvs. Måste få vandra av mig i skogen lite!
<3:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0