Wh00t?;)

Idag har jag bara varit hemma o degat.
Vädret har väl inte direkt lockat till mycket annat.
Igår var jag på lite drinkafton hos Linda... Blev x antal shots, drinkar o lite vin...
Skulle gå hem vid 21 tänkte jag, det blev runt 02. Schysst att hon bor så nära!:)
Så kom väl inte direkt upp tidigt denna dag, men spela roll när man ändå är ledig...

Slog på tvn o såg att det var sådant här "Inför ESC" program o fastnade framför det....
Gick t o m in på Svt play o checkade de föregående programmen... Tänkte jag skulle kolla vad det blir för skit i år.
O skit var det mest faktiskt.
Det verkar bli balladernas år iallafall.
O vårt bidrag är väl sådär, eller don't get me wrong... Jag älskar den låten, men den är rätt lik en del andra på något sätt... O utmärker sig väl inte allt för mycket.
Men de spelade iallafall upp Alexander Rybaks låt "Fairytale" som vann ESC 2009, och jag tror det är något fel på mig.
För när jag tittade på det började jag tycka att han faktiskt är en aning..... Het!:o
Jag har sett videon förut o inte direkt haft ngn åsikt... Men nu när jag har tittat igen så...
Ja, han är fan het när han hoppar omkring med sin fiol på scen.
Het på ett charmigt o pojkaktigtsätt.
Ett förjävla charmigt leénde iallafall....
Sexiga lille spelman där!;)
What is happening?!!?
Haha.... Nu börjar det gå över styr!;)

http://www.youtube.com/watch?v=uiH4BFTELME

Imorgon är planen att fly till broa o grilla med familjen!<3
O förhoppningsvis gå i skogen såklart!
Hoppas att vädret skärper till sig lite så att det blir lite soligt o härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0