A little trip down Memory Lane.

Härligt, härligt.
Sitta här hemma o känna doften av det nybryggda kaffet, utan en massa rungande måsten. Just för stunden iaf.

Snokade igenom min mail o hittade lite gamla bilder.
Ho ho.

2005.
Då visste man definitivt hur man poseade o självfallet vart ögonbrynen skulle sitta.

Sen hittade jag lite bilder från halloweenfirande i Ludvika, 2005.

Jag o
Fyrre:]

Ehum, katt.

Här ser jag förövrigt mitt naturligt lockiga hår jag avskydde som pesten då.
Nu saknar jag det litegranna må jag säga. Det har inte riktigt vågat komma tillbaka efter mitt-
"hej-jag-testar-o-gör-en-rakpermanent-hemma-på-egen-hand"-moment för x antal år sedan.
Fast hade säkert blivit lika jävligt om jag gjort det på salong, fan vad risigt håret blir. Tar nog många är innan mitt krull återkommer:(

Det sorgligaste, förutom håret, är nog att t-shirten jag har på kortet med Fyrre kör jag fortfarande stenhårt med!:o
Haha. Vadå dags o inhandla nytt?
Jaja, en trip down Memory Lane iallafall.

Sitter här o skäms lite då jag tackade nej till jobb denna dag fast jag egentligen skulle kunna ta passet.
Men jag orkar fan inte. Jag hade sett fram emot att äntligen få vara ledig lite, just denna lördag&söndag.
Bara dega, o det är precis vad jag gjort, o det har varit otroligt skönt.
Man måste väl få unna sig lite fritid? Särskilt om man studerar heltid också...
Äh, det är en bra bit på månaden kvar o jag hinner säkert trycka in fler pass.

Idag får vi se om det blir till att övningsköra lite, får se hur Erika mår o om vi hörs sen annars får det bli en annan gång.
Skall pila över till Linda o hinka lite kaffe o bitcha lite om allt o inget senare iallafall. Gött.
Hoppas det blir lite mer fri timmar i veckan, finns fler vänner jag verkligen skulle vilja hinna träffa.
Det går så långt emellan, och jag vill inte att det ska verka som att jag inte vill...
Så är det absolut inte.
Jag orkar bara inte, o hinner oftast inte.
Men det blir det förhoppningsvis snart ändring på!


Och uj vad jag ser fram emot att Virus öppnar igen den 26/11, kanoners tamejfan!

Kommentarer
Postat av: Linda K.E

Anna, du är för fan lika het då som nu.

Jag minns att jag alltid var avundsjuk på hur du lyckades med dina ögonbryn, jag ville ju ha så - men det funkade aldrig. Hur mycket man än "gjorde om-gjorde rätt".

Saknar den tiden, då var vi tillsammans varje dag iallafall. <3 Miss you!

2010-11-15 @ 12:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0