Allmänt.

...Fredagen har kommit. Jag har varit i skolan, o sedan jobbat.
Hoppade in lite tidigare o jobbade, det har gått bra.
Men nu är det färdigt och jag tar officiellt helg.
Satan så skönt!
Jag ska nog inte göra något särskilt alls denna helg, inte festa iaf.
Mor, far o bror + eventuellt en liten farmor, dyker in på fika imorgon:)
♥ ♥ ♥
Får se till o köpa lite gott fika o några trisslotter till far, är ju farsdag på söndag. Det kommer ni väl ihåg?:)
Annars är mitt största mål med denna helg att sega och äntligen unna mig en kebabtallrik!
Yaay, haha.
Egentligen vill jag ha en kebabpizza men det tar för mycket points just nu, men en kebabtallrik ska jag fanimej ha!
Mmm!
Någon bra rulle till det, kan inte bli annat än succé.

Övningsköra lite på söndag, jag tog tjuren vid hornen o körde hem från skolan idag.
Jag blir ju extra nervös när det inte bara är jag o Erika, nu var även Rebecka o Karin med men det gick kanonbra.
Kul:)

Idag har jag haft en riktig funderardag.
Dumma tankar på att hoppa av utbildningen o ta något lager/industrijobb istället. Tjäna bra cash o kunna börja leva lite... För att inte tala om att man oftast inte ens jobbar helg då, det bästa!
Men vafaan, utbildningen är ju färdig i maj o det vore ju ren dumhet att hoppa av nu. Det går i vågor angående om jag vill eller inte vill jobba inom detta.
Men en extra utbildning på papprena ser ju aldrig illa ut o mitt truckkort finns ju kvar.
Men ändå. Skulle iofs ångra mig fruktansvärt om jag just hoppade av nu.
Aja.

Trött som en gnu nu, kanske borde ta en tidig kväll o bara sova ut riktigt imorgon... Fast o andra sidan lär jag städa undan lite innan fikagästerna så någon slags tid måste jag ju upp i.
Men det gör absolut ingenting, bara få vara ledig.
Jag säger det igen:
L.E.D.I.G!
Det börjar ta på krafterna att ha saker att göra efter skolan "hela tiden"...
Men allting har sitt pris o även sin belöning så:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0