Helt otroligt.

Idag är jag på lite bättre humör, sluppit stressa som ett djur o det var mycket trevligt att få komma iväg på VV-mötet, snacka med Linda&Pörni o de andra där.
I like it:}
Jag tycker det är så roligt att jag o Pörni följer varandra så tätt, vi nådde våra 10% samma dag, vi fick nu denna kväll våra 4e stjärnor båda två.
Stort grattis till oss! ♥
Vi har kämpat förjävla väl.
O Linda är duktig hon med, men började ju efter så skulle hon få 4e stjärnan hade jag blivit förvånad:p
Jag o Pörni må gå ner olika hit o dit, men verkar teama up när det närmar sig ngn slags reward, haha. Skoj!
Min ledning är nu nere på 100g så jag njuter av sista veckan jag ligger i toppen;)
Trots att det inte är ngn tävling, hehe.
4e stjärnan innebär att vi nu gått ner minst 12 kg båda två.

Men det är verkligen helt sjukt när man tänker efter.
Det är 4a veckor sedan sista mätningen på olika delar av kroppen o jag mätte mig nyss o tittar tillbaka...
Oj.
Hur lätt glömmer man bort egentligen?
Nu tycker jag ju inte att jag var ngt berg förut, mega, megastor... Men klart större än nu. Men att jag smalnat märkte jag lite för ett tag sedan, o självfallet på kläder... Men min syn har börjat ändra sig då jag ser mig själv hela tiden.
Nu tycker jag helt plötsligt att... Nä, har jag gått ner i vikt?
Tycker inte det syns särdeles mycket alls. För att jag vant mig.
Men så tog jag fram måttbandet o mätte fram de cm jag hade från start och...
Shit, har jag varit så mycket större?!
Hur kan mina ögon redan vant sig o undra om jag verkligen gått ner när måttbandet verkligen, verkligen talar om det?
Jag förstår hur det kan komma sig att folk aldrig blir nöjda... Ögonen vänjer sig för fort o man glömmer så lätt att man redan lyckats enormt bra o kommit så långt.

Totalt är det - 50 cm runt kroppen.
(Man mäter vad, knä, lår, höfter, midja, byst, överarm o hals.)
Hur sjukt är inte det?! Jag är ändå bara ca halvvägs.
O jag har redan glömt, hur är det möjligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0