...Kära Tomten!

...Kära Tomten!
Jag har varit en väldigt, väldigt snäll flicka... Alldeles för länge nu;)


Ryan Reynolds.
Ja, tack! Begagnatskick går alldeles utmärkt.


Gerard Butler.
Åh, ja... Väldigt gärna.

Tack på förhand, kära, snälla Tomten!

Hemmamys denna helg också. Två vita helger på raken, ojoj... Det var längesedan sist:)
Men den som väntar på ngt gott.

Mor o far drog med mig för att storhandla igår, mycket välbehövligt... Dock en vecka innan egentlig löning men det får väl gå an.
Lunch&fika med dem o sedan farmor, mycket trevligt.
Underbara familj.

På kvällen blev det skräckisar tillsammans med Linda&Magnus tills Pörni även droppade in efter jobbet för att se "REC2" då vi glott på 1an innan, o alla redan sett den utom jag då.
Pörnilicious tycker visst att 1an slår "Paranormal Activity", jag kan absolut inte hålla med.
Klart den var obehaglig, men värst var alla skrik o hysterin i den. Skriken blev ju inte bättre av Lindas hemmabio-system:)
Men 2an var ju verkligen sådär... Fast jag är ju smått paranoid o förföljs lite av svarta ögon nu, men det går nog över... Förhoppningsvis, haha.
Nästa gång får det bli komedier eller något annat iaf.
:)

Idag har jag varit hos Linn-darling o druckit lite kaffe o snackat lite skit, mycket trevligt!

Sen har jag bara glidit runt här hemma o inte gjort ett endast dugg vettigt.
Härligt.
Nu är jag trött o slö i skallen... Självfallet, bara för att jag kan vara vaken hur länge som helst.
Men sova är ju skönt så why the hell not?
Funderar på att ägna morgondagen åt att försöka få någon tvättid o städa här i svinstian...
Men den ideén låter nog antagligen inte lika lockande imorgon... Den som lever får se.

Ge mig löööning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0