Morr o mutter.

Idag är så inte min dag.
Skolan har varit sådär, visst lite klarare blev det angående det förbannade specialarbetet men jag orkade inte göra något ändå så dagen var mest seg.
Stressa iväg till körskola med cykeln o självfallet har det hunnit blivit spårigt igen... Argh!
Men på körskolan gick det inte heller som jag ville.
Kanske för att humöret typ var i botten när jag kom dit...
Parkering vid en stormarknad, roligt... Nej.
Jävla hets människor som backar ut rakt framför en trots väjningsplikt o nej, usch.
Tror jag fick flest motorstopp idag, aldrig fått fler än just denna kväll. Det får för fan inte börja gå bakåt nu!
Hah, hm.
Märktes att min lärare trodde jag skulle klarat det galant på bara denna gång, tack för att du tror på mig!
Men jag blir så in i helvete besviken på mig själv.
Jag vet att saker o ting tar tid o ibland behöver man öva lite mer, o att lära sig köra o allt därtill är jobbigt när man inte övat massvis eller haft körkort ett tag...
Detta vet jag ju, men ändå blir jag bara grymt besviken på mig själv.
Jag hade kunnat fixa det där så mycket bättre om jag bara stressat ner o andats lite istället.
Men o andra sidan behövde jag bara backa en gång runt ett gatuhörn idag o hon tyckte att jag klarade det bra så det blev avbockat.
Tack för det iaf.
Men imorgon skall jag parkera arslet av denna övning, fixa den som en jävla drottning, sådeså!

O har fått mer jobbpass o bokade in ett på en av mina kommande körlektioner, den enda jag har den veckan... O självfallet fanns inga andra så det får bli 13 dagar utan körning, får fixa det privat. Tanken var ju att körningen skulle komma i första hand, ja...
Börjar tröttna på att försöka kombinera ihop fan o hans moster.

Heltidsstudierna, körskolan, jobb, viktväktarna.... O dessutom så jobbar jag en del helg framöver. Spy på det? Jodå.
Ja det är småpass jag vet, men två söndagar o en lördag? Kul i jul. På raken t o m, om jag inte minns helt fel. Är väl en jävla tur man tjänar bra mycket mer de dagarna. Behöver ju fortsätta sponsra både körskola o kommande shoppingrundor så... Bara att hålla truten o köra på anar jag.
Men jag vill ha jullov!!!
Inte ha massa inplanerat hela, hela tiden. Bara få vara o ta det lugnt.
ÅH!

Svar: Ja.
Jag är extra gnällfittig just nu. Humöret är rätt lågt, körlektionen gick ju skit... Börjar inbilla mig att det kommer ta mycket längre tid för mig än för alla andra för att jag klantar mig, fast det faktiskt gått i hyffsad fart. Men men.
+ Skoltrött så det heter duga.
Jag är som sagt var så trött på att behöva pussla ihop massvis med kvällar så att det passar.
Antar det är en jävla tur man inte har familj eller partner, då skulle det nog knaka i fogarna både här o där.

Och Ullaredsresa verkar det inte bli för min del... Då somliga tyvärr verkar köra their way or the highway, aja:/
Köper ändå massa onödigt där nere... Får bli när jag själv har körkort, ho ho... OM det ngnsin inträffar.
Nu ska jag inte gnälla mer:)

Kommentarer
Postat av: Linn

You can do it, baby! Man kan inte och ska inte vara bäst på allt från början. Det går bättre för varje gång, trust me. Gräv inte ner dig för skitsaker som inte kommer att spela någon roll i framtiden. Glöm skiten! Puss! <3

2010-11-23 @ 13:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0